اطلاعات دوره
آموزش رایگان مدیریت زمان جهت بهره وری شخصی و حرفه ای – ویژه ناشنوایان
مسیر آموزشی

آموزش رایگان مدیریت زمان جهت بهره وری شخصی و حرفه ای – ویژه ناشنوایان

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.6/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:0 نظر0
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:عبداله شریفی4.4
  • زمان:1 ساعت و 11 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

در زندگی شخصی و حرفه‌ای هر فرد بارها رخ داده است که تمام روز را مشغول به انجام کارهای مختلف بوده اما در انتهای روز به نظر می‌رسد که هیچ‌کار خاصی را انجام نداده است، همچنین در برخی از موارد با وجود سعی و کوشش فراوان برای به اتمام رساندن یک کار در یک بازه زمانی از اتمام آن کار، ناتوان هستیم. نکته اصلی در تمامی این موارد، عدم توانایی مدیریت صحیح زمان است. در این فرادرس با اصول مدیریت زمان، جهت افزایش بهره‌وری در کارهای شخصی و حرفه‌ای آشنا می شویم. این اصول به ما یاد خواهند داد که چطور از زمان خود بهتر استفاده و چطور کارهای خود را اولویت‌بندی کنیم و در نهایت، چطور توازنی بین زندگی حرفه‌ای (کار) و زندگی شخصی خود برقرار کنیم.
دوره آموزش رایگان مدیریت زمان جهت بهره وری شخصی و حرفه ای – ویژه ناشنوایان دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.6 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 11 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط عبداله شریفی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش رایگان مدیریت زمان جهت بهره وری شخصی و حرفه ای – ویژه ناشنوایان را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های کسب و کار سراسر اینترنت را در صفحه کسب و کار در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی