اطلاعات دوره
آموزش جست و جو با Google Patents برای ثبت اختراعات و ایده ها
مسیر آموزشی

آموزش جست و جو با Google Patents برای ثبت اختراعات و ایده ها

169,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.3/5
وضعیت قیمت: 169,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

امروزه در گسترش بی‌حد و مرز اطلاعات زندگی می‌کنیم و بیش از هر زمان دیگری نیاز به ابزارهای مناسب برای دستیابی به اطلاعات، احساس می‌شود. گوگل در کنار بسیاری خدمات رایگان برای رفع نیاز عموم، سرویس جستجو در پتنت (Patent) را نیز در سال ۲۰۰۶ به بازار عرضه کرد. گوگل پتنت (Google Patents) یک موتور جستجو برای جستجوی اختراعات و طرح‌های صنعتی، همچنین مقالات، مجلات، کنفرانس‌ها، کتاب‌ها، پایان‌نامه‌ها و سایر منابع علمی (به واسطه دسترسی به گوگل اسکولار (Google Scholar) به طور همزمان) است. در این آموزش با تعریف پتنت، انواع مالکیت معنوی و دیگر مفاهیم مهم در این زمینه آشنا خواهیم شد و جستجوی حرفه‌ای در پرونده‌های پتنت را فرا خواهیم گرفت.
دوره آموزش جست و جو با Google Patents برای ثبت اختراعات و ایده ها دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 39 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط یونس کاویانی راد مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 169,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش جست و جو با Google Patents برای ثبت اختراعات و ایده ها را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های کسب و کار سراسر اینترنت را در صفحه کسب و کار در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

عذرا

در کل خوب بود

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی