اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش پیاده سازی نظریه بازی یا گیم تئوری Game Theory در متلب MATLAB
مسیر آموزشی

آموزش پیاده سازی نظریه بازی یا گیم تئوری Game Theory در متلب MATLAB

529,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3/5
وضعیت قیمت: 529,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

تئوری بازی ها مورد عنایت ویژه محققان قرار گرفته است و با توجه به کاربرد گسترده نظریه بازی ها در زندگی اجتماعی، اقتصادی، سیاسی، علوم مهندسی، علوم زیستی و … تاکنون تحقیقاتی بسیاری در زمینه کاربرد آن در شاخه های گوناگون علمی انجام گرفته است. طی سال های اخیر، جذابیت و اهمیت نظریه بازی ها، محققان کشور ما را نیز تحت تاثیر قرار داده است به طوری که به صورت درسی مستقل برای دانشجویان رشته های مختلف به ویژه اقتصاد در سطح کارشناسی و دانشجویان رشته های مهندسی صنایع، ریاضی، کامپیوتر و … در سطوح تحصیلات تکمیلی ارائه می شود.
دوره آموزش پیاده سازی نظریه بازی یا گیم تئوری Game Theory در متلب MATLAB دوره‌ای با امتیاز نهایی 3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 6 ساعت و 27 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط دکتر محمدحسین نجات مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 529,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش پیاده سازی نظریه بازی یا گیم تئوری Game Theory در متلب MATLAB را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های سایر زبان‌های برنامه نویسی سراسر اینترنت را در صفحه سایر زبان‌های برنامه نویسی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

محمد

تشکر می کنم از بابت مطالب و محتواهایی که ارائه می کنید و بر روی سایت قرار میدهید.

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی