اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش شناخت دستگاه های فرش (رایگان)
مسیر آموزشی

آموزش شناخت دستگاه های فرش (رایگان)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :0 نظر0
  • آموزشگاه:فرادرس3.8
  • مدرس:حبیب بحرینی4.6
  • زمان:3 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

در صنعت فرش ماشینی و دستبافت، عوامل بسیار زیادی مهم است، ولی مهم‌ترین مساله در این زمینه، طرح و نقشه فرش است. هر مقدار طرح فرش متفاوت‌تر و زیباتر باشد، مستقیم بر فروش فرش تاثیر می‌گذارد. همیشه طرح‌ها و رنگ‌بندی‌های جدید در صنعت فرش نیاز است. بنابراین، آموزش نیروی جدید در این زمینه همواره مورد نیاز است. در این آموزش به ارائه ایده جدید طراحی و مواردی مانند: ریسایز (Resize)، ادیت (Edit) و... می‌پردازیم. ما در اين آموزش قصد داريم تا شناخت دستگاه‌‌های فرش را مورد بررسی قرار دهيم.
دوره آموزش شناخت دستگاه های فرش (رایگان) دوره‌ای با امتیاز نهایی 3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 3 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط حبیب بحرینی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش شناخت دستگاه های فرش (رایگان) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های توسعه فردی سراسر اینترنت را در صفحه توسعه فردی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی