اطلاعات دوره
آموزش SWiSH Max برای انیمیشن سازی
مسیر آموزشی

آموزش SWiSH Max برای انیمیشن سازی

299,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.3/5
وضعیت قیمت: 299,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:2 نظر5
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:مهدی گرگین5
  • زمان:1 ساعت و 32 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

اگر جزء آن دسته از افرادی هستید که می‌خواهید از فلش برای طراحی بنر سایت خود استفاده کنید و یا با کمک آن کلیپی زیبا برای معرفی خدمات و محصولات تولید کنید و در فضای مجازی نمایش دهید اما نگران پیچیدگی‌های کار با نرم‌افزار Adobe Flash هستید، بهترین راه‌حل، یادگیری نرم‌افزار حرفه‌ای سویش مکس (SWiSH Max) است که با در اختیار قرار‌ دادن صدها افکت جذاب در محیطی ساده و کاربرپسند، شما را در ساخت انیمیشن و تیزرهای تبلیغاتی کمک می‌کند. سویش مکس علاوه بر توانایی در ساخت انیمیشن و متن متحرک، قابلیت ساخت بازی‌های دوبعدی و کتاب الکترونیکی را نیز دارد. همچنین این نرم‌افزار بهترین گزینه برای طراحی متون متحرک جهت تابلوهای روان نیز محسوب می‌شود.
دوره آموزش SWiSH Max برای انیمیشن سازی دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 32 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط مهدی گرگین مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 299,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش SWiSH Max برای انیمیشن سازی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های سینما و تئاتر سراسر اینترنت را در صفحه سینما و تئاتر در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

علی

گاملا پروژه محور بود و توضیحات خوبی داشت. من همزمان با آموزش داشتم پیش می رفتم.

امیرحسین

آموزش خوبی بود فقط پیشنهاد می کنم کانال ارتباط دهی آنلاین با مدرس رو قرار بدید.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی