اطلاعات دوره
آموزش گلوبال مپر Global Mapper برای نقشه برداری، GIS و تحلیل داده های مکانی
مسیر آموزشی

آموزش گلوبال مپر Global Mapper برای نقشه برداری، GIS و تحلیل داده های مکانی

399,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo2.3/5
وضعیت قیمت: 399,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

امروزه به سبب اهمیت استفاده از داده‌های مکانمند و گستردگی حجم اطلاعات جغرافیایی مورد استفاده، کار با نرم‌افزارهای مکان‌محور، مورد توجه قرار گرفته است. برای انجام یک پروژه در محدوده مورد مطالعه با استفاده از اطلاعات جغرافیایی منطقه، نیاز به استفاده از نرم‌افزارهای مختلفی چون ArcGIS, AutoCAD و نرم‌افزارهای سنجش از دور و غیره احساس می‌شود که سبب ایجاد حجم بالایی از اطلاعات با فرمت‌های متفاوت شده است و به طور عمده قابلیت فراخوانی و ویرایش در تمامی این نرم‌افزارها وجود ندارد. از این رو نیاز است با به‌کارگیری نرم‌افزاری کاربرپسند و مکان‌محور چون گلوبال مپر، قابلیت کار با فرمت‌ها و مدل‌های مختلف داده را جهت تبدیل، ویرایش، مصورسازی و تجزیه و تحلیل داده‌های یک پروژه فراهم آورد. نرم‌افزار گلوبال مپر با دارا بودن محیطی مناسب، امکان کار با داده‌های رستری، وکتوری، لایدار، داده‌های آنلاین مختلف و انواع متنوع اطلاعات، به جزو جدایی‌ناپذیر پروژه‌های مکان‌محور در جهان تبدیل شده است
دوره آموزش گلوبال مپر Global Mapper برای نقشه برداری، GIS و تحلیل داده های مکانی دوره‌ای با امتیاز نهایی 2.3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 44 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط سیما تیموریان مطلق مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 399,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش گلوبال مپر Global Mapper برای نقشه برداری، GIS و تحلیل داده های مکانی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های علوم داده و هوش مصنوعی سراسر اینترنت را در صفحه علوم داده و هوش مصنوعی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی