اطلاعات دوره
آموزش روش ها و فنون راهنمایی و مشاوره
مسیر آموزشی

آموزش روش ها و فنون راهنمایی و مشاوره

449,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.4/5
وضعیت قیمت: 449,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در جهان کنونی مواردی همچون: چگونگی رشد انسان، فلسفه ادیان و لزوم آن در جامعه، افکار انسان دوستانه، گسترش علوم، پیچیدگی های جامعه و دگرگونی های اقتصادی، سیاسی و اجتماعی، عواملی هستند که در پیدایش و گسترش مشاوره و راهنمایی نقش داشته است و به همین جهت ارائه خدمات مشاوره ای برای آحاد و اقشار مختلف، ضرورتی اجتناب ناپذیر محسوب می شود، بنابراین تربیت مشاوران متخصص از وظایف مسوولان حوزه سلامت روان و نهادهای آموزشی است.
دوره آموزش روش ها و فنون راهنمایی و مشاوره دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.4 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 6 ساعت و 58 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط حسنیه السادات حسینی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 449,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش روش ها و فنون راهنمایی و مشاوره را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های رشته روان‌شناسی سراسر اینترنت را در صفحه رشته روان‌شناسی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

فاطمه

خیلی کاربردی بود و خیلی استفاده کردم.

زهره

خیلی خوب بود، خیلی. ولی کاش سه تا فصل دیگر کتاب رو هم تدریس میکردند.

مهدی

استادش خوب بود. بیان شیوا و مطالب کاربردی بود.

مرتضی

خیلی عالی بود. تشکر

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی