اطلاعات دوره
آموزش بازاریابی اجازه ای – جامع و کاربردی
مسیر آموزشی

آموزش بازاریابی اجازه ای – جامع و کاربردی

619,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.1/5
وضعیت قیمت: 619,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:5 نظر4.6
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:حامد باقری4.6
  • زمان:11 ساعت و 21 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

در تمامی اوقاتی که بازاریابان به دنبال برنامه ریزی های بازاریابی خود هستند، مردم (مشتریان) به زندگی و مشکلات آن می پردازند و در زمانی که مشتریان تمرکز بالایی ندارند، پیام تبلیغاتی ارسال می شود و حتی به دلیل حساسیت اکثر مشتریان درباره امنیت اطلاعات شخصی خود، دریافت تبلیغات ناخواسته و با موضوعات متفاوت را نوعی مزاحمت تلقی می کنند و به تبلیغات عکس العمل مثبت نشان نمی دهند. با توجه به این توضیحات، نظریه پردازان صنعت بازاریابی، بازاریابی اجازه ای را پیشنهاد می دهند. در این نوع بازاریابی با توجه به شرایط و اصول پیاده سازی آن، مشتریان در جریان ارسال تبلیغات قبل از دریافت آن قرار می گیرند و در صورت تمایل پیام های تبلیغاتی به ایشان ارسال می شود، لذا با این اقدام می توان امیدوار به دریافت پاسخ مثبت از مشتریان شد.
دوره آموزش بازاریابی اجازه ای – جامع و کاربردی دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.1 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 11 ساعت و 21 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط حامد باقری مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 619,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش بازاریابی اجازه ای – جامع و کاربردی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های بازاریابی سراسر اینترنت را در صفحه بازاریابی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

مهدی

محتوا بد نبود می تونست همراه با مطالب و توضیحات بیشتر ارائه می شد.

محسن

هنوز این آموزش رو مشاهده نکردم ولی حتما مثل بقیه آموزش هایی که از فرادرس خرید کردم عالی هست. ممنون از شما

سید حسین

آموزش عالی نبود ولی خوب بود. ممنون از سایت فرادرس که چنین بستری رو فراهم کردند تا ما بتونیم با هزینه کم آموزش های مورد نیازمون رو فراهم کنیم.

فرشته

از فرادرس خیلی راضی هستم و نسبت به قیمت کیفیت خیلی خوبی داره و هر فردی میتونه با استفاده از آموزش های فرادرس متخصص بشه و کسب درآمد داشته باشه. ممنون از سایت خوب فرادرس

یاسر

آموزش خوبی بود و تقریبا نیاز هامو برطرف کرد.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی