اطلاعات دوره
آموزش هندسه دیفرانسیل برای عمران و نقشه برداری
مسیر آموزشی

آموزش هندسه دیفرانسیل برای عمران و نقشه برداری

619,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.8/5
وضعیت قیمت: 619,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:3 نظر4
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:محمد غمگسار ناصری4.5
  • زمان:11 ساعت و 2 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

هندسه دیفرانسیل، از جمله دروسی است که از جنبه تکنیکی نیاز به دانستن جزئیات بسیاری دارد. آموختن این درس بخصوص برای دانشجویانی که رشته اصلی آن ها ریاضی نیست، می تواند تبدیل به موضوعی بغرنج شود. در این درس، سعی می کنیم اصول بنیادی هندسه دیفرانسیل را به شکلی روان و ساده و متناسب با اطلاعات دانشجویانی که در رشته عمران یا نقشه برداری تحصیل می کنند، عرضه کنیم.
دوره آموزش هندسه دیفرانسیل برای عمران و نقشه برداری دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.8 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 11 ساعت و 2 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط محمد غمگسار ناصری مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 619,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش هندسه دیفرانسیل برای عمران و نقشه برداری را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مهندسی عمران سراسر اینترنت را در صفحه مهندسی عمران در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

مصطفی

کاملا مشکل من برطرف کرد و راضی بودم فقط یه پیشنهادی که دارم اینکه یه مقدار تنوع ایجاد کنید و آموزش هایی مثل زبان چینی هم ارائه کنید.

حجت

آموزش خوب و مناسب بود مطلبی که دنبالش بودم تو آموزش ارائه شده بود اما پیشنهادی که دارم اینکه روی کیفیت صدا تصویر بیشتر کار کنید مخصوصا کیفیت صدا بهتر کنید و اینکه آموزش هایی که به صورت تخصصی ارائه می کنیدسعی شود همراه با مثال و کاربردهای علمی بیشتری باشه ممنون میشم

حجت

برای من آموزش خوب و مناسب بود چیزی که دنبالش بودم تو آموزش پیدا کردم ولی کیفیت صدا و تصویر خیلی رضایت بخش نبود مخصوصا کیفیت صدا و اینکه آموزش هایی که به صورت تخصصی ارائه می کنید سعی شود ار مثالهای عملی و کاربردی تری در آموزش استفاده بشه

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی