اطلاعات دوره
آموزش شبکه های نوری غیر فعال PONs (رایگان)
مسیر آموزشی

آموزش شبکه های نوری غیر فعال PONs (رایگان)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.9/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در شبکه‌های PON، بین فرستنده و گیرنده یا به عبارت دیگر بین مرکز خدمات و کاربر نهایی، هیچ قطعه فعالی نظیر سوئیچ (Switch) یا روتر (Router) که نیاز به تنظیمات داشته باشد، وجود ندارد. امروزه شبکه‌های نوری غیر‌ فعال FTTX / FTTP بر اساس تکنولوژی GPON، گسترش بسیاری یافته است و به لطف سرعت و پهنای باند بالا، خدمات متنوعی مانند: انتقال صوت و تصویر با کیفیت بالا، اینترنت پرسرعت، تلویزیون دیجیتال (IPTV) با کیفیت HD، سیستم تصاویر مداربسته (CCTV) با کیفیت بالا، خدمات خانه‌های هوشمند و… را به صورت یک‌جا به کاربران ارائه می‌دهند. ما در اين آموزش قصد داريم تا شبکه‌‌های نوری غیر فعال (PONs) را مورد بررسی قرار دهيم.
دوره آموزش شبکه های نوری غیر فعال PONs (رایگان) دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.9 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 51 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط اشکان ابوالحسنی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش شبکه های نوری غیر فعال PONs (رایگان) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های شبکه و امنیت سراسر اینترنت را در صفحه شبکه و امنیت در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

قباد

با تشکر. مفید، مختصر و روان بود.

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی