اطلاعات دوره
آموزش تقویت کننده های کم نویز LNA یا نویز پایین
مسیر آموزشی

آموزش تقویت کننده های کم نویز LNA یا نویز پایین

499,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1.3/5
وضعیت قیمت: 499,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

تقویت‌کننده کم‌نویز که به اختصار LNA نامیده می‌شود، به عنوان اولین بلوک اکتیو در گیرنده، نقش حیاتی در عملکرد کلی سیستم دارد. این بلوک، سیگنال را از آنتن ورودی (خارج از آی‌سی) دریافت کرده و تقویت می‌‌کند. در این فرادرس، ابتدا مفهوم فیزیکی پارامترهای کلیدی این بلوک معرفی شده و نحوه محاسبه آن‌ها آموزش داده خواهد شد. سپس به معرفی انواع پیکربندی تقویت‌کننده‌های LNA پرداخته و در بخش آخر نیز، تکنیک‌های کلیدزنی بهره و کلیدزنی پهنای باند معرفی می‌‌شود. در نهایت روش‌های بهبود پارامترهای تقویت‌کننده کم‌نویز و محاسبه خطسانی مدار نیز ارائه خواهد شد.
دوره آموزش تقویت کننده های کم نویز LNA یا نویز پایین دوره‌ای با امتیاز نهایی 1.3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 3 ساعت و 17 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط دکتر راضیه اسکندری مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 499,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش تقویت کننده های کم نویز LNA یا نویز پایین را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های بازارهای مالی سراسر اینترنت را در صفحه بازارهای مالی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

امیر

لطفا منتشر کنید

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی