اطلاعات دوره
آموزش طراحی مبدل های حرارتی پوسته و لوله – مقدماتی
مسیر آموزشی

آموزش طراحی مبدل های حرارتی پوسته و لوله – مقدماتی

499,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.9/5
وضعیت قیمت: 499,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:2 نظر5
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:محمدرضا رحیمی5
  • زمان:5 ساعت و 9 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

در این فرادرس، ضمن آشنایی با انواع مبدل‌های حرارتی و ویژگی‌های مکانیکی مبدل‌های پوسته و لوله، اصول طراحی، شامل محاسبات ضریب انتقال حرارت، افت فشار، اختلاف دمای میانگین، رسوب و ارتعاش روی لوله‌های مبدل به تفصیل مورد بررسی قرار گرفته‌اند. در درس‌های پایانی، چرخه طراحی یک مبدل حرارتی از آغاز تا پایان، به همراه یک مثال شرح داده شده است. جامعه هدف این فرادرس، دانشجویان رشته‌های مهندسی مکانیک، مهندسی شیمی، مهندسی فرایند و همچنین مهندسینی که در صنایع مختلف حرارتی مشغول‌اند، هستند.
دوره آموزش طراحی مبدل های حرارتی پوسته و لوله – مقدماتی دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.9 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 5 ساعت و 9 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط محمدرضا رحیمی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 499,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش طراحی مبدل های حرارتی پوسته و لوله – مقدماتی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مهندسی مکانیک سراسر اینترنت را در صفحه مهندسی مکانیک در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

حسین

خوب بود مطابق با روال دانشگاهی بود مثال و تمرین زیادی داشت، استاد ما مثال نمیزد ولی این آموزش به درد بخور بود و توی امتحان کمکم کرد.

بهزاد

سلام مهندس عزیز دست گلتون درد نکنه این آموزش فوق العاده عالی بود. لطفا سایر آموزش تجهیزات فرآیندی رو هم منتشر کنید. موفق باشی

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی