اطلاعات دوره
آموزش مدل سازی و شبیه سازی فرایندهای پالایشگاهی با Petro-SIM (رایگان)
مسیر آموزشی

آموزش مدل سازی و شبیه سازی فرایندهای پالایشگاهی با Petro-SIM (رایگان)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.6/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

نرم‌افزار Petro-SIM محصولی است که برای طراحی و شبیه‌سازی فرایندهای پالایشگاهی نظیر: صنایع بالادستی، صنایع میان‌دستی و صنایع پایین‌دستی به کار می‌رود. هرچند که می‌توان از آن برای سایر فرایندها نیز کمک گرفت، اما ویژگی و وجه تمایز اصلی آن، مجموعه‌های کاملی است که در این نرم‌افزار برای شبیه‌سازی فرایندهای پالایشگاهی مانند: آلکیلاسیون (Alkylation)، ریفورمینگ (Reforming)، ویسبریکینگ و… تعبیه شده است.
دوره آموزش مدل سازی و شبیه سازی فرایندهای پالایشگاهی با Petro-SIM (رایگان) دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.6 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 16 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط دکتر محمدحسین اقبال احمدی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش مدل سازی و شبیه سازی فرایندهای پالایشگاهی با Petro-SIM (رایگان) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مدرسه و دانشگاه سراسر اینترنت را در صفحه مدرسه و دانشگاه در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی