اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش کاربرد آرک جی ای اس ArcGIS در شهرسازی – مقدماتی
مسیر آموزشی

آموزش کاربرد آرک جی ای اس ArcGIS در شهرسازی – مقدماتی

399,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.6/5
وضعیت قیمت: 399,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

نرم‌افزار ArcGIS ابعاد گسترده‌ای دارد و در رشته‌های مختلف دارای کاربرد فراوان است. خوشبختانه نرم‌افزار ArcGIS بخش اعظمی از نیازهای رشته شهرسازی را می‌تواند برآورده کند، لذا یادگیری این نرم‌افزار برای کسانی که می‌خواهند در این رشته به صورت تخصصی‌تر و فنی‌تر عمل نمایند می‌تواند بسیار مؤثر باشد. لازم به ذکر است که می‌توان گفت برای تخصص شهرسازی، این نرم‌افزار مهم‌ترین نرم‌افزاری است که باید در میان سایر نرم‌افزارها بیاموزند. یکی از ویژگی‌های این آموزش این است که تدریس به صورت پروژه‌محور می‌باشد و شما بسیار کاربردی‌تر به هدف هر یک از ابزارها آشنا می‌شوید.
دوره آموزش کاربرد آرک جی ای اس ArcGIS در شهرسازی – مقدماتی دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.6 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 3 ساعت و 30 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط دکتر امین رضاپور آهنگر مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 399,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش کاربرد آرک جی ای اس ArcGIS در شهرسازی – مقدماتی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مدرسه و دانشگاه سراسر اینترنت را در صفحه مدرسه و دانشگاه در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

neda

باسلام ،من درحال استفاده هستم و واقعا شیوه آموزش آقای دکتر بسیار قابل فهم و با زبان ساده بیان کردند .ممنون از شما

زهرا

تقریبا مشاهده کردم، خوب توضیح داده بودن انصافا اوکی بود.

ملیکا

با سلام و خسته نباشد خدمت استاد عزیز بسیار آموزش عالی و روانی بود، واقعا ممنونم و منتظر سطح متوسط و پیشرفته هستم. لطفا سریعتر منتشر کنید. سپاس

مریم

سلام. من واقعا نهایت استفاده رو از این آموزش بردم به عنوان کسی که صفر بود. فوق العاده شیوه بیان استاد شیوا و عالی بود. واقعا خداقوت. منتظر سطح متوسط و پیشرفته هستم.

امیرعلی

خیلی عالی و مفید بود منتظر آموزش متوسط و پیشرفته هستیم

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی