اطلاعات دوره
آموزش آدامز – تحلیل دینامیکی با MSC ADAMS – مقدماتی
مسیر آموزشی

آموزش آدامز – تحلیل دینامیکی با MSC ADAMS – مقدماتی

599,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.6/5
وضعیت قیمت: 599,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

نرم افزار آدامز (MSC ADAMS) ویژگی های منحصر به فردی دارد و برای تحلیل دینامیکی سیستم های چند جسمی به طور گسترده بکار می رود. متاسفانه کمبود منابع آموزشی این نرم افزار با وجود امکانات و توانایی های خاص آن موجب شده است تا این نرم افزار آن طور که باید به کار گرفته نشود. در آموزش نرم افزار آدامز سعی شده است از ابتدای مدل سازی، نکات جدید در هر بخش ارائه شود و پس از تعریف قیود و اتصالات، همچنین ایجاد حرکت در سیستم، خروجی های مناسب پردازش شده و تحلیل های لازم بیان شوند. پس از یادگیری نکات ارائه شده در مثال های مجموعه حاضر، کاربران قادر خواهند بود مدل ها و سیستم های متداول را طراحی، شبیه سازی و تجزیه و تحلیل کنند.
دوره آموزش آدامز – تحلیل دینامیکی با MSC ADAMS – مقدماتی دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.6 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 8 ساعت و 12 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط مسعود سلطان ‎رضائی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 599,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش آدامز – تحلیل دینامیکی با MSC ADAMS – مقدماتی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های بازارهای مالی سراسر اینترنت را در صفحه بازارهای مالی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

محدثه

برای کارم استفاده کردم و به نظر مجموعه ی کاملی می اومد.

یوسف

خود آموزش مقدماتی هست و مقدماتی هم تدریس شده است.آموزش خوبی بود.

امیرمحمد

اپلیکیشن فرادرس خیلی عالی می باشد.، و قابلیت پخش آنلاین بی نظیر می باشد.

امیر

از نظر من، آموزش خیلی خوبی بود مثال های متنوعی رو در حین تدریس داشتند.

سجاد

با مثال تدریس میشه و دوره کاملی هست.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی