اطلاعات دوره
آموزش محاسبه انتگرال با شبیه سازی مونت کارلو
مسیر آموزشی

آموزش محاسبه انتگرال با شبیه سازی مونت کارلو

189,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.7/5
وضعیت قیمت: 189,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:5 نظر3.5
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:دکتر آرمان ری بد4.5
  • زمان:40 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

روش های متعددی برای محاسبه انتگرال در زمانی که به شیوه تحلیلی امکان پذیر نباشد، موجود است. روش های هندسی یکی از روش های معمول محسوب می شوند. ولی در این آموزش، از اعداد تصادفی و میانگین گیری براساس قانون اعداد بزرگ (Law of Large Number) استفاده شده است، تا محاسبه انتگرال هایی پیچیده به راحتی انجام شود.
دوره آموزش محاسبه انتگرال با شبیه سازی مونت کارلو دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.7 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 40 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط دکتر آرمان ری بد مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 189,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش محاسبه انتگرال با شبیه سازی مونت کارلو را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مدرسه و دانشگاه سراسر اینترنت را در صفحه مدرسه و دانشگاه در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

افشین

سلام. از دید من آموزش این مبحث ضعیف بود و نسبت به سایر آموزش های فرادرس کیفیت پایینی داشت.

دانیال

سلام. اگر خود بحث مونت کارلو و محاسبه ی اون رو قبل از کار با نرم افزار بیشتر توضیح میدادند و چند مثال ساده به صورت دستی حل می کردند که بفهمیم مونت کارلو چجوری داره عمل میکنه بعد میرفتند سراغ نرم افزار بهتر بود.

MORTEZ

مدرس می بایست قبل از رفتن سر موضوع اصلی از پایه شروع میکردن یا یک فضای کلی از این روش را ترسیم می نمودند

مهدی

به نظر من بهتر است مباحت MCMC نیز به این آموزش اضافه شود.

جوکار

با عرض ادب و احترام. بنده این آموزش رو تهیه کردم و فیلم آموزش رو کاملا بررسی کردم. کیفیت آموزش و تسلط مدرس قابل قبول بوده اما از آنجا که بنده حدود دوسال است که از محصولات فرادرس استفاده کرده ام و با نحوه آموزش های این شرکت آشنایی دارم چند نکته رو که در این فیلم بنظر بنده به بهبود کیفیت آموزش کمک میکنند ذکر میکنم که در این فیلم به آنها اشاره ای نشده است. ابتدای فیلم به بحث پیرامون حل انتگرال پرداخته شده که بسیار هم مفید بوده اما خیلی مختصر است. نکته دوم اینکه به اصول و مبانی وکاربردهای روش مونت کارلو بصورت شفاف و کلی پرداخته نشده است. سوم اینکه زمانی که از توزیع های احتمال نام برده یا استفاده می شود مروری مختصر بر توزیع های احتمال و تفاوت آنها در چگونگی ایجاد اعداد تصادفی بسیار مفید می باشد که در این آموزش به این مورد اشاره ای گذرا در حدود چند ثانیه در یک مثال شده است و مبانی کلی توزیع های احتمالی در این آموزش فراموش شده است. به امید موفقیت مجموعه فرادرس. با تشکر از مدرس گرامی و مجموعه

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی