اطلاعات دوره
آموزش نرم افزار LinPro برای مدل سازی سازه ها و مسائل استاتیک
مسیر آموزشی

آموزش نرم افزار LinPro برای مدل سازی سازه ها و مسائل استاتیک

329,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.3/5
وضعیت قیمت: 329,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:2 نظر4.9
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:آرش سلیمانی4.9
  • زمان:1 ساعت و 21 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

در این فرادرس انواع سازه‌ها از قبیل: تیر، قاب با اتصالات صلب و مفصلی، خرپا و… مورد مدل‌سازی و بارگذاری قرار می‌گیرند و چگونگی ترسیم دیاگرام‌های برشی، خمشی، محوری، مقادیر عکس‌العمل های تکیه‌گاهی و همینطور تغییر شکل سازه به همراه نکات مهم نرم‌افزار شرح داده می‌شود و دانشجویان قادر خواهند بود تا انواع مسائل استاتیک و تحلیل سازه‌ها را مدل‌سازی و آنالیز کنند.
دوره آموزش نرم افزار LinPro برای مدل سازی سازه ها و مسائل استاتیک دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 21 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط آرش سلیمانی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 329,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش نرم افزار LinPro برای مدل سازی سازه ها و مسائل استاتیک را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مهندسی عمران سراسر اینترنت را در صفحه مهندسی عمران در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

احمد

مدلی ساده و روان و آموزشی بسیار مفید و کاربردی است.

رامین

خیلی نرم افزار جالبیه و خیلی وقت بود، دنبال یه چنین نرم افزاری بودم و مشابه‌شو پیدا نکرده بودم. خیلی کار راه اندازه از فرادرس بابت معرفی و آموزش نرم افزارهای جدید و کاربردی تشکر میکنم. ممنون از مهندس آرش سلیمانی عزیز که بی کم و کاست و خیلی عالی حق مطلب رو ادا می کنن.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی