اطلاعات دوره
آموزش تشخیص داده های پرت یا Outlier Detection – رایگان
مسیر آموزشی

آموزش تشخیص داده های پرت یا Outlier Detection – رایگان

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

روش های متعددی برای تشخیص داده های پرت وجود دارد، که در فرادرس تشخیص داده های پرت، سعی شده است مروری کلی بر روی این موارد انجام شود و در نهایت یک مورد که کاربرد بیشتری دارد، یعنی آنالیز مبتنی بر معیار T2 مفصلا مورد بررسی واقع شده است و در محیط متلب پیاده سازی شده است.
دوره آموزش تشخیص داده های پرت یا Outlier Detection – رایگان دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 6 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط دکتر سید مصطفی کلامی هریس مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش تشخیص داده های پرت یا Outlier Detection – رایگان را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های علوم داده و هوش مصنوعی سراسر اینترنت را در صفحه علوم داده و هوش مصنوعی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

فرشید

سلام. آقای دکتر کلامی و آقای دکتر آتش پز از بهترین مدرسین در زمینه داده کاوی و یادگیری ماشین می باشند. خداوند این عزیزان را برای جامعه علمی نگهدارد.

هومن

سلام. سپاس فراوان بابت آموزش بسیار خوبتون.این مورد یکی از موضوعاتی هست که در کنترل کیفیت و همچنین مباحث تحلیل و ارزیابی داده ها بسیار به کار میاد و من خیلی استفاده کردم از مطالب آموزش داده شده. مطمئنا در پروژه های آتی خیلی به کارم میاد سپاس

میکاییل

باسلام برای کسانی که با مفهوم نرمالیتی اشنایی ندارند این اموزش ها خوبه اما برای مخصوصا بچه های علوم انسانی کافی نیست و باید به اموزش های بیشتر و کتب مربوطه مراجعه کنند و مفهوم بسیط تری بدست بیارند. ی نکته: اگر مثل من احساس میکنید که ریتم اموزش پایین خیلی راحت با انتخاب گزینهx1 در پایین سمت چپ نمایش حالت انلاین میتونید سرعت و ریتم رو افزایش بدید و بدون هیچ مشکلی تا پایان آموزش رو ببینید. موفق باشید

علی

سلام موضوع خیلی بروزی هست و اخیرا یکی از اساتید دانشگاه اوهایو رو دیدم دقیقا روی همین موضوع برای داده های بیوانفورماتیک کار میکرد و خیلی بسته مفیدی هست در کل برای علاقه مندان. تشکر از شما

حمید

با سلام. آموزش هاتون خوبه ولی مدرس هنگام تدریس گاها از کلمات انگلیسی استفاده میکنه که این یه ذره سرعت فهم مطالب رو کم میکنه.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی