اطلاعات دوره
آموزش تلفیق داده Data Fusion – مبانی و کاربردها
مسیر آموزشی

آموزش تلفیق داده Data Fusion – مبانی و کاربردها

569,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.1/5
وضعیت قیمت: 569,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:4 نظر4.8
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:دکتر مقداد خزایی4.5
  • زمان:8 ساعت و 25 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

افزایش درجه اطمینان، کاهش نوفه، کاهش شدید نرخ داده های غیر مطمئن و مواردی بسیاری از این دست از مزیت های مهم و تاثیرگذار استفاده از سامانه تلفیق داده در تمامی کاربردهای یاد شده آن است. بنابراین استفاده از روش تلفیق داده ها یکی از ضروریات بسیار مهم در افزایش قابلیت اطمینان در کاربردهای مختلف آن از تصمیمات مدیریتی گرفته تا پایش وضعیت و عیب یابی است. در واقع در آینده و با پیچیده تر شدن سامانه های مختلف (اعم از مکانیکی، نظامی، رباتیک و غیره) چاره ای جز استفاده از چند حسگر و تلفیق داده های آن ها با یکدیگر وجود ندارد.
دوره آموزش تلفیق داده Data Fusion – مبانی و کاربردها دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.1 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 8 ساعت و 25 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط دکتر مقداد خزایی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 569,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش تلفیق داده Data Fusion – مبانی و کاربردها را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های علوم داده و هوش مصنوعی سراسر اینترنت را در صفحه علوم داده و هوش مصنوعی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

محمد مهدی

سلام.کاش از بحث تلفیق داده در سطح داده (فیلتر کالمن ) هم یه مثال حل می کردید یا حداقل یه رفرنسی که از این بخش مثال حل کرده رو معرفی می کردید که خودمون بریم بخونیم. بقیه آموزش خوب و مفید بود مرسی

محمد

مدرس فوق العاده مسلطه می تونم به جرات بگم سر درس های ایشون آرومم و مطمئنم که موردی نیست که ایشون نگن.

محمد

از لحاظ مباحث غیر عددی و توضیحی خوب یود مخصوصا برای کسایی که زیاد هنوز وارد این حوزه نشدن. ولی من انتظارم این بود که ریز به ریز به مسایل با حل مثال عددی پرداخته بشه که بتونیم تو کار ازش بهره ببریم.

علی

سلام به فرادرسی های عزیز. ممنون بابت آموزش های کاربردیتون. این آموزش هم مثل آموزش های دیگه عالی بود.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی