اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش خواندن و بررسی شعری از شهریار به زبان ترکی (رایگان)
مسیر آموزشی

آموزش خواندن و بررسی شعری از شهریار به زبان ترکی (رایگان)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.9/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

آموزش زبان ترکی، برای سطح مقدماتی (معادل A1 و A2) ارائه شده است. در این آموزش، طی 20 درس، مخاطب با موضوعات اساسی مورد نیاز برای یادگیری زبان ترکی آشنا می شود و تمرکز روی زبان ترکی آذربایجانی است. با این وجود، تا حد امکان به تفاوت ها و شباهت های آن با دیگر زبان های ترکی، به ویژه ترکی استانبولی (آناتولی) پرداخته شده است. مخاطب در پایان این فرادرس، امکان انجام مکالمه مقدماتی به زبان ترکی و خواندن متون نوشته شده به زبان ترکی را خواهد داشت. همچنین، با واژگان روزمره و پرکاربرد، روش صرف و منفی کردن افعال و زمان های پایه در زبان ترکی، ساخت جملات پرسشی و بیان ساعت، تاریخ، اعداد و اعداد ترتیبی نیز آشنا خواهد شد. ما در این آموزش قصد داریم تا خواندن و بررسی شعری از شهریار به زبان ترکی را مورد بحث و بررسی قرار دهیم.
دوره آموزش خواندن و بررسی شعری از شهریار به زبان ترکی (رایگان) دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.9 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 14 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط دکتر سید مصطفی کلامی هریس مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش خواندن و بررسی شعری از شهریار به زبان ترکی (رایگان) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های زبان ترکی سراسر اینترنت را در صفحه زبان ترکی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

یلدا

عالی بود :)

محمد

به به . عالی سن استاد

محمد

واقعا لذت بردم. به به

سجاد

بسیار بسیار عالی توضیح دادید خیلی ممنون آقای دکتر واقعا در ایران زبان های بسیار زیبایی هم داریم.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی