اطلاعات دوره
آموزش داده کاوی یا Data Mining در رپیدماینر RapidMiner
مسیر آموزشی

آموزش داده کاوی یا Data Mining در رپیدماینر RapidMiner

369,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.7/5
وضعیت قیمت: 369,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:28 نظر3.9
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:نفیسه سلطانی3.9
  • زمان:2 ساعت و 10 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

RapidMiner قوی ترین و آسان ترین نرم افزار برای آنالیز داده ها به صورت عددی و نمایش گرافیکی نتایج حاصل از تحلیل داده ها است. هم چنین این نرم افزار قابلیت ورود کدهای داده کاوی از سایر برنامه ها مانند R و Python را دارد و می تواند از داده های سایر نرم افزار های داده کاوی مانند: Microsoft Excel و  Microsoft Access ,Oracle ,IBM DB ,Microsoft SQL Server ,Teradata نیز استفاده کند. در این فرادرس به صورت کلی ابتدا با آنالیز داده ها در این نرم افزار آشنا می شویم و سپس به صورت خاص تر، داده کاوی با استفاده از RapidMiner را آموزش می دهیم.
دوره آموزش داده کاوی یا Data Mining در رپیدماینر RapidMiner دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.7 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت و 10 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط نفیسه سلطانی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 369,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش داده کاوی یا Data Mining در رپیدماینر RapidMiner را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های علوم داده و هوش مصنوعی سراسر اینترنت را در صفحه علوم داده و هوش مصنوعی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

ایوب

حرفه ای تدریس می کردن. ممنونم.

ستاره

محتوا عالی بود از ریز به ریزش استفاده کردم.

بابک

برای پایان نامه ام تهیه کردم در کل اگه بخوام اینجا نظرمو بگم، من خیلی راضی بودم.

محمد

مشاهده کردم؛ خوب بود مسلط بر نرم افزار بود، از سطح مقدماتی شروع شده بود تا سطح متوسط رو پوشش میداد. کار راه انداز بود و آشنایی مقدماتی ایجاد میکرد.

سهیل

سلام.  به نظر من این آموزش برای افراد مبتدی که با نرم افزار آشنایی ندارن مناسب نیست، چون استاد خیلی کلی گویی کرده و هر چند در بعضی جاها توضیحات تکمیلی ارائه می کنه اما باز هم درکش برای امثال من که آشنایی نداشتن خیلی گنگ و مبهم بود. همچنین ایراد دیگری که من بر این آموزش وارد میدونم این است که استاد در توضیحات خودش خیلی خیلی از کلمات لاتین استفاده می کنه در صورتیکه بهتر بود همزمان با تلفظ کلمه لاتین معادل فارسی اون کلمه رو هم به کار می برد، تا بهتر میشد حرف هاشونو درک کرد.  در مجموع بد نبود، ولی برای مبتدی ها اصلا مناسب نیست.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی