اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش تحلیل شبکه های اجتماعی با زبان R و متن کاوی Text Mining
مسیر آموزشی

آموزش تحلیل شبکه های اجتماعی با زبان R و متن کاوی Text Mining

790,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.9/5
وضعیت قیمت: 790,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :13 نظر4.8
  • آموزشگاه:فرادرس3.8
  • مدرس:محمد مرادی5
  • زمان:7 ساعت و 25 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

وجود حجم بسیار زیاد اطلاعات مختلف در شبکه های اجتماعی، این امکان را فراهم آورده است که از طریق بررسی و تحلیل آن ها بتوان به حقایق و نتایج ارزشمندی که برای حوزه های کاری مختلف حیاتی است، دست یافت. هدف از این فرادرس، بررسی مبانی شبکه های اجتماعی و اهمیت و کاربرد آن ها و همچنین بررسی الگوهای رایج در زمینه کاوش و تحلیل آن ها از جنبه های مختلف است و مخاطبین را در جهت استفاده حداکثری از قابلیت های این شبکه ها یاری می رساند. محتوای این آموزش به گونه ای طراحی شده است که برای فعالان اقتصادی و تجاری و در عین حال برای دانشجویان رشته های مهندسی کامپیوتر، فناوری اطلاعات (IT)، مهندسی صنایع و بازاریابی قابل استفاده باشد.
دوره آموزش تحلیل شبکه های اجتماعی با زبان R و متن کاوی Text Mining دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.9 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 7 ساعت و 25 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط محمد مرادی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 790,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش تحلیل شبکه های اجتماعی با زبان R و متن کاوی Text Mining را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های علوم داده و هوش مصنوعی سراسر اینترنت را در صفحه علوم داده و هوش مصنوعی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

لادن

خیلی مقرون به صرفه بود. ممنونم از فرادرس.

امیرحسین

محتوای جدیدی داره. متن کاوی موضوعی نیست که بتونی آموزش فارسیش رو جایی پیدا کنی، فرادرس در حال حاضر تنها منبع و بهترین آموزش فارسی برای این موضوع رو ارائه کرده.

محمد

یه قسمت هایی از آموزش دیدم خیلی خوب بود واقعا راضیم از مطالب گفته شده.

امیر

به نظرمن که استاد مطلب خیلی خوب توضیح دادن.

محمد

تسلط و محتوای آموزش خیلی خوبه من که راضیم

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی