اطلاعات دوره
آموزش مقاومت مصالح ۲ + مفاهیم کلیدی
مسیر آموزشی

آموزش مقاومت مصالح ۲ + مفاهیم کلیدی

499,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.1/5
وضعیت قیمت: 499,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:9 نظر4.6
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:حسام عبدی4.8
  • زمان:4 ساعت و 8 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

مقاومت مصالح یا به عبارتی مکانیک مصالح، از دروس بنیادی دانشکده‌های مهندسی، مخصوصا رشته‌های مکانیک و عمران است. هدف اصلی از این آموزش تحلیل و طراحی مسائل مهندسی و همچنین آشنایی با اصول و روش حل آن‌ها است. در این آموزش تمام فرمول‌های مورد نیاز به صورت منطقی استنتاج می‌شود و نحوه کاربرد آن‌ها برای تحلیل و طراحی سازه‌ها آموزش داده می‌شود. آموزش مقاومت مصالح به دو درس مقاومت مصالح 1 و مقاومت مصالح 2 تقسیم‌بندی می‌شود که در این آموزش به مقاومت مصالح 2 که شامل درس‌های: تبدیلات تنش و کرنش و خیز در تیرها و روش‌های انرژی و پایداری ستون‌ها است، می‌پردازیم.  
دوره آموزش مقاومت مصالح ۲ + مفاهیم کلیدی دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.1 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 4 ساعت و 8 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط حسام عبدی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 499,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش مقاومت مصالح ۲ + مفاهیم کلیدی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مهندسی عمران سراسر اینترنت را در صفحه مهندسی عمران در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

مهدی

به نظر من در عین حال که خلاصه بود مفید بود.

حسین

خوب بود . مثال های زیادی حل میشد و این جذابیت آموزش رو خیلی بالا می برد.

یونس

برای امتحانم این درسو گرفتم برای جمع بندی واقعا خوب بود فقط کمی سرعت تدریش بالاس مثلا اگر کسی پیش زمینه نداشته باشه ممکنه دچار مشکل بشه.

سهیل

سرفصل هاش دقیقا همونی بود که تو دانشگاه میخواستم، به ترتیب ایشون رفته بودن جلو.

علی

مباحث کامل با مثال های متنوع

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی