اطلاعات دوره
آموزش پروژه محور سیویل تری دی – منوی Parcel و Points در Civil 3D
مسیر آموزشی

آموزش پروژه محور سیویل تری دی – منوی Parcel و Points در Civil 3D

449,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.3/5
وضعیت قیمت: 449,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:1 نظر5
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:فاطمه اسماعیلی5
  • زمان:3 ساعت و 4 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

نرم‌افزار Civil‎ 3D‎ به عنوان یکی از نرم‌افزارهای تخصصی رشته نقشه‌برداری، شامل منوهایی است که مسائل و مباحث مطرح در این رشته را به صورت اتوماتیک پردازش می‌کند و نتایج را با دقت مشخص ارائه می‌دهد. این آموزش به معرفی قابلیت‌ها و منوهای تخصصی این نرم‌افزار در نقشه‌برداری پایه می‌پردازد. پس از اتمام این آموزش دانشجو می‌تواند به سهولت نقاط برداشتی و معرفی شده به نرم‌افزار را مدیریت کند، نقاط را در فواصل، زوایا و یا مختصات مشخص در نرم‌افزار طراحی کرده، نقشه‌های مساحی و قطعه زمین را تهیه و با روش‌های اتوماتیک نرم‌افزار، مباحث تفکیک را در پروژه پیاده‌سازی کند.
دوره آموزش پروژه محور سیویل تری دی – منوی Parcel و Points در Civil 3D دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 3 ساعت و 4 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط فاطمه اسماعیلی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 449,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش پروژه محور سیویل تری دی – منوی Parcel و Points در Civil 3D را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مدرسه و دانشگاه سراسر اینترنت را در صفحه مدرسه و دانشگاه در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

عرفان

جا داره یه خسته نباشید به مدرس عزیز بگم، و اینکه آموزش بسیار کاربردی و با ارزش هست و دوستان نقشه بردار با تهیه این آموزش نیازهاشون برطرف میشه. در کل آموزش بسیار عالی و مفیدی هست، با تشکر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی