اطلاعات دوره
آموزش بانک اطلاعاتی Web of Science برای جستجوی علمی
مسیر آموزشی

آموزش بانک اطلاعاتی Web of Science برای جستجوی علمی

259,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.1/5
وضعیت قیمت: 259,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

هدف از این فرادرس، آشنایی کلیه دانشجویان و پژوهشگران، با ویژگی های منحصر به فرد بانک اطلاعاتی وب آف ساینس (Web of Science) به منظور رصد علمی در یک حیطه موضوعی است. همچنین این بانک اطلاعاتی به افراد کمک می کند تا افراد هسته و سازمان های هسته در یک حوزه موضوعی را شناسایی کنند و چنانچه سازمان های بزرگ، قصد برقراری همکاری های علمی در یک حوزه موضوعی را دارند، با همتایان خود در سطح بین المللی آشنا شده و فرد یا سازمانی را به همکاری گمارند که موثرترین آثار را در سطح بین المللی به خود اختصاص داده است. دانشجویان علم سنجی نیز باید به منظور تحلیل های مختلف در رشته خود و به منظور ترسیم نقشه های علمی، با این بانک اطلاعاتی آشنا شوند.
دوره آموزش بانک اطلاعاتی Web of Science برای جستجوی علمی دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.1 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 55 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط دکتر سپیده فهیمی فر مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 259,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش بانک اطلاعاتی Web of Science برای جستجوی علمی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های پایگاه داده سراسر اینترنت را در صفحه پایگاه داده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

اسماء

کاش به جای این که فقط روی اسلایدها صحبت کنن، یه مثال عملی میزدن و همه این نکات رو روی اون مثال توضیح می دادن.

رضوان

ممنون. اصول پایه ای خوبی گفتند. کاش مثال بیشتر و روش سرچ پیشرفته تر رو بیشتر میگفتند.

وحید

سلام لطفا در محتوای آموزش ها از مثال های کاربردی تر استفاده کنید که روند یادگیری بهتر کنه.

سید

به نسبت تایمی که داشت آموزش خوبی بود 

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی