اطلاعات دوره
آموزش میکس صدا با کیوبیس Cubase و FL Studio
مسیر آموزشی

آموزش میکس صدا با کیوبیس Cubase و FL Studio

699,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.2/5
وضعیت قیمت: 699,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:3 نظر5
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:سجاد محمدی فر4.6
  • زمان:4 ساعت و 29 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

میکس و مسترینگ موسیقی باعث دوام یک اثر و ایجاد حسی عاطفی در مخاطب شده و خستگی تکرار و خشونت آوایی را در نقاط کوتاه و بلند فرکانسی در واحدی نزدیک به نام میکس (انسان محور) را با سلیقه های گوناگون جای می دهد. هدف از این آموزش، میکس یک اثر صوتی یا موسیقی و سعی یک هنرمند یا مهندس صدا است تا یک اثر صوتی به حد مجاز شنیداری، باعث ایجاد حداکثری جذابیت در آواها و نواها و حس آرامش در مخاطب شود. این فرادرس به موضوعات اصلی و مهم میکس موزیک و وکال همانند: میکس kick-hat-snare و Vocal-pluck-melody پرداخته است و آموزش به گونه ای است که شما با یادگیری فرایند می توانید برای سایر موضوعات یک موزیک نیز تصمیم گیری و عملیات میکس را انجام دهید.  
دوره آموزش میکس صدا با کیوبیس Cubase و FL Studio دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.2 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 4 ساعت و 29 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط سجاد محمدی فر مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 699,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش میکس صدا با کیوبیس Cubase و FL Studio را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های موسیقی سراسر اینترنت را در صفحه موسیقی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

سینا

راضی بودم؛ آموزش روان و کاربردی بود، خیلی خیلی خوب بود اموزش خیلی کوتاه و به دور از مطالب اضافه بود.

جاوید

خوب بود ولی چون اولین آموزش بود در این زمینه چون من آموزش های دیگه ای رو در این زمینه استفاده کردم این یه مقدار ضعف های کوچیکی داشت ولی در ابتدای کار خوب بود.

محمد

سلام لایک دارید، عالی بود پیش نمایش، قیمت هم عالی آهنگسازی و تنظیم بذارید، با همین سبک تدریس که قابل فهم باشه.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی