اطلاعات دوره
آموزش ژنتیک پیشرفته – جامع و با مفاهیم کلیدی
مسیر آموزشی

آموزش ژنتیک پیشرفته – جامع و با مفاهیم کلیدی

569,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.3/5
وضعیت قیمت: 569,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:2 نظر5
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:دکتر مهدی زارع5
  • زمان:8 ساعت و 6 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

پیشرفت علم در زمینه ژنتیک، برای حل بسیاری از مشکلات در کشاورزی و دامپروری، بهداشت و محیط زیست، علوم پزشکی و دامپزشکی، صنایع دارویی، صنایع نظامی، صنایع تخمیری، صنایع آرایشی و بهداشتی، صنایع شیمیایی، تغذیه و مواد غذایی راهگشا بوده است. تولید گیاهان مقاوم به تنش‌های زیستی و غیر زیستی، تولید گیاهان پر‌محصول، تولید دام‌های دارای شیر و گوشت بیشتر، تولید انواع آنزیم (Enzyme)، سوخت‌های غیر فسیلی، تشخیص بیماری‌های ارثی، تولید انسولین انسانی، تولید واکسن‌های نوترکیب، درمان بسیاری از بیماری‌ها همچون: سرطان، هپاتیت، سکته قلبی و… جهت بهبود سلامت افراد جامعه از مثال‌های متعدد در این زمینه است. در این آموزش از مباحث مختلف ژنتیک تکمیلی و مولکولی در گیاهان، جانوران و میکروارگانیسم‌های مختلف صحبت به میان آمده است. همچنین با استفاده از برخی مفاهیم آمار، مسائل مختلف ژنتیکی نیز مورد بحث و بررسی قرار گرفته است.
دوره آموزش ژنتیک پیشرفته – جامع و با مفاهیم کلیدی دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 8 ساعت و 6 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط دکتر مهدی زارع مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 569,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش ژنتیک پیشرفته – جامع و با مفاهیم کلیدی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مدرسه و دانشگاه سراسر اینترنت را در صفحه مدرسه و دانشگاه در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

ابوالفضل

فایل آموزش ها را به صوتی تبدیل می کنم و همه جا گوش می دهم. خیلی عالیه.

عباس

سلام مدرس توانایی خوبی در انتقال مطلب دارن و آموزش کیفیت خوبی داره، پیوستگی در مطالب وجود داره و محتوا براساس سرفصل هایی که در صفحه آموزش ذکر شده.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی