اطلاعات دوره
آموزش فیزیولوژی ورزشی – جامع و با مفاهیم کلیدی
مسیر آموزشی

آموزش فیزیولوژی ورزشی – جامع و با مفاهیم کلیدی

499,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.9/5
وضعیت قیمت: 499,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:9 نظر4.4
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:کیمیا معینی افشار4.1
  • زمان:5 ساعت و 48 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

هدف از این فرادرس، توضیح سیستم های انرژی در حالت استراحتی و فعالیت ورزشی، توضیح مکانیسم عمل هر یک از ارگان های بدن و تاثیر انواع فعالیت های ورزشی بر عملکرد آن ها و همچنین سازگاری سیستم های بدن با فعالیت ورزشی است، بنابراین توصیه می شود دانشجویان گروه علوم ورزشی، شناختی دقیق و کافی از عملکرد سیستم های فیزیولوژیکی و زیستی بدن و تاثیر فعالیت بدنی بر هر یک از آن ها را کسب نمایند.
دوره آموزش فیزیولوژی ورزشی – جامع و با مفاهیم کلیدی دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.9 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 5 ساعت و 48 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط کیمیا معینی افشار مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 499,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش فیزیولوژی ورزشی – جامع و با مفاهیم کلیدی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های رشته پزشکی سراسر اینترنت را در صفحه رشته پزشکی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

زهرا

من اون موقع ارشد داشتم و این آموزش طبق سرفصل ها منابعی که من میخواستم نبود اما در کل تدریس قوی بود.

میثم

خوب بود من تو کار ماساژم و روی شناخت آناتومی و عضلات لازم بدن مباحث موردنظرمو به دست آوردم.

پریسا

با سلام.  ممنون بابت آموزش ها. از جنبه بیولوژیکی و فزیولوژیکی جامع و عالی بود، اما متاسفانه جای خالی بعضی نکات مهم در فزیولوژی ورزشی حس می شد. برای مثال اصطلاحات EDV ESV EF و... خیلی کامل نبود واقعا یک سری مفاهیم پایه زیست شناسی بود. باز هم سپاس

محمد یاسین

به نظر بنده میتونست موضوعات توضیح بیشتری داده بشه و با زبان غیر کتابی بیان بشه نه با زبان کتابی

یگانه

تو کتاب می خوندم خیلی متوجه نمی شدم ولی اینجا چون تصویری بود و توضیح میدادند بهتر متوجه شدم البته یه سری مباحث علم تمرین دایرم که تو آموزش نبود.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی