اطلاعات دوره
آموزش ژنتیک سرطان + مفاهیم کلیدی
مسیر آموزشی

آموزش ژنتیک سرطان + مفاهیم کلیدی

469,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.9/5
وضعیت قیمت: 469,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:9 نظر4.9
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:سارا خاتمیان‌ فر4.9
  • زمان:4 ساعت و 10 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

در این آموزش به زیست‌شناسی سرطان، اساس مولکولی سرطان‌های ارثی و ژن‌درمانی سرطان نیز پرداخته می‌شود. همچنین در خصوص پروتوانکوژن‌ها، انکوژن‌ها، تفاوت آن‌ها و نقش آن‌ها در ایجاد سرطان نیز، مباحثی مطرح می‌گردد. علاوه بر این، ژن‌های سرکوبگر تومور و نقش تلومراز در سرطان نیز مورد بحث و بررسی قرار گرفته است. تعریف مرگ برنامه‌ریزی شده سلول و نقش آن در پیشگیری از سرطان، داروهای ضد سرطانی که القاکننده آپوپتوزیس هستند نیز، از جمله مواردی هستند که در این آموزش به آن‌ها پرداخته شده است.
دوره آموزش ژنتیک سرطان + مفاهیم کلیدی دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.9 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 4 ساعت و 10 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط سارا خاتمیان‌ فر مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 469,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش ژنتیک سرطان + مفاهیم کلیدی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مدرسه و دانشگاه سراسر اینترنت را در صفحه مدرسه و دانشگاه در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

حسین

با عرض سلام و ادب تدریس ایشان شمرده و مسلط و بدون نقص در مجموع عالی

شهرام

آموزش رو مشاهده کردم کیفیت خوبی داشت.

سمیه

خوب بود، من آموزش رو برای درست کردن پاورپوینت ارائه‌ام استفاده کردم. نمره کامل رو میگیره از نظر من این آموزش.

Masoumeh

آموزش رو تا نصفه دیدم خیلی خوب بود، من با اینکه رشتم سلولی بود استادمون تا حالا اینجوری طبقه بندی نکرده بود. مطالب جدیدی رو ارائه کرده بود.

هلیا

اطلاعات خیلی کاملی به من منتقل کرد و برای یادگیری خیلی کافی بود.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی