اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش بیوانرژتیک فعالیت ورزشی – جامع و کاربردی
مسیر آموزشی

آموزش بیوانرژتیک فعالیت ورزشی – جامع و کاربردی

529,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.3/5
وضعیت قیمت: 529,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

درک و شناخت رویدادهای متابولیکی و انرژتیک در هنگام فعالیت ورزشی، سازگاری های ایجاد شده در ساختارهای بدن به دنبال فعالیت ورزشی و عوامل تاثیرگذار بر متابولیسم انرژی، امری مهم و ضروری است. از طرفی دیگر، آشنایی با روش های سنجش بیوانرژتیک ورزشی و نحوه کاربرد هر یک در فعالیت ورزشی برای دانشجویان رشته فیزیولوژی ورزشی ضروری تلقی می شود. هدف از ارائه مطالب این درس، آشنایی با تغییرات متابولیسم مواد مغذی، انرژی و سازگاری های ایجاد شده ناشی از ورزش و شناخت عوامل تاثیرگذار بر آن است.
دوره آموزش بیوانرژتیک فعالیت ورزشی – جامع و کاربردی دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 7 ساعت و 9 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط کیمیا معینی افشار مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 529,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش بیوانرژتیک فعالیت ورزشی – جامع و کاربردی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های توسعه فردی سراسر اینترنت را در صفحه توسعه فردی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

عابد

آموزش از لحاظ تدریس مدرس که به مباحث کامل تسلط داشتند از لحاظ گرافیک و نوشتاری خوب بود پاورپوینت مناسبی برای این آموزش ارائه کردند مباحث خوبی در این آموزش ارائه شده بود و همه سرفصل های آموزش پوشش داده شده بود.

محمد

کاملا به مباحث مسلط بودند من کتاب رو خوندم متوجه نشدم ولی با دیدن این فیلم متوجه مباحث شدم.

بهناز

خیلی آموزش عالی ای بود جامع و کامل توضیح داده بود کلا ایرادام با دیدن این آموزش برطرف شد.

احمد

در مجموع آموزش خوبی بود ولی می تونست موشکافه تر موضوع رو مورد بررسی قرار بدند اگر برای مقاطع لیسانس به صورت تخضصی تر موضوع رو مطرح میکردند عالی میشد من به عنوان مدرس این آموزش رو تهیه کردم کارساز بود ولی آموزش کاملی نبود در مورد یه سری از مباحث کلا بحث نشده بود.

سید حمید رضا

من در حین تدریس مدرس تسلطی احساس نکردم ولی خب مطالبی رو که ارائه میکردن خوب بود من راضی بودم ولی انگار از متن روخوانی میکنند.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی