اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش پرستاری بیماری های سیستم تنفسی
مسیر آموزشی

آموزش پرستاری بیماری های سیستم تنفسی

549,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3/5
وضعیت قیمت: 549,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

سیستم تنفسی یکی از حیاتی ترین سیستم های بدن است که بدون عملکرد مناسب، زندگی فرد در معرض تهدید قرار می گیرد. این سیستم به همراه سیستم قلبی و عروقی با انتقال اکسیژن به بافت ها و دفع دی اکسیدکربن از بدن نقش بسیار مهمی در بقای سلول ها و عملکرد طبیعی آن ها به عهده دارد. در حال حاضر، پرستاران برای دستیابی به مراقبت با کیفیت بالا و معتبر در زمینه های مراقبت بهداشتی در حال توسعه، در عرصه فرصت ها و چالش ها قدم می گذارند. تغییرات سریع مراقبت بهداشتی مستلزم این است که پرستاران آمادگی تهیه و برنامه ریزی برای مراقبت در مکان های مختلف اعم از بیمارستان، درمانگاه، آسایشگاه و منزل را در کلیه مراحل بیماری داشته باشند.
دوره آموزش پرستاری بیماری های سیستم تنفسی دوره‌ای با امتیاز نهایی 3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 8 ساعت و 48 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط دکتر اسماعیل شریعت مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 549,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش پرستاری بیماری های سیستم تنفسی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های کسب و کار سراسر اینترنت را در صفحه کسب و کار در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی