اطلاعات دوره
آموزش مقدمات اپتومتری Optometry و شناخت سیستم بینایی چشم
مسیر آموزشی

آموزش مقدمات اپتومتری Optometry و شناخت سیستم بینایی چشم

469,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.3/5
وضعیت قیمت: 469,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:1 نظر5
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:حوا شفیعی5
  • زمان:4 ساعت و 37 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

مقدمات اپتومتری (Optometry) نقش مهمی در دروس رشته اپتومتری ایفا می کند به طوری که بدون یادگیری و شناخت مباحث آن نمی توان سایر مباحث مربوطه مانند: اپتومتری، انومالی، لنز تماسی و غیره را فرا گرفت. هدف از این فرادرس شناخت چشم به عنوان یک دستگاه گیرنده نور است. در واقع با توجه به حساسیت چشم انسان به نور و تشکیل تصویر بر روی آن، می توان چشم را به عنوان دستگاه گیرنده نور در نظر گرفت. این دیدگاه به ما کمک می کند تا بدانیم زمانی که نور وارد چشم می شود، چه اتفاقاتی در چشم صورت می گیرد تا در نهایت تصویر واضحی بر روی شبکیه چشم تشکیل شود. به این ترتیب آشنایی با نحوه صحیح تشکیل تصویر بر روی شبکیه باعث می شود که اگر عواملی مانند: عیوب انکساری و بیماری های چشمی بر سر راه نور وجود داشته باشد، راحت تر شناسایی شوند.  
دوره آموزش مقدمات اپتومتری Optometry و شناخت سیستم بینایی چشم دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 4 ساعت و 37 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط حوا شفیعی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 469,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش مقدمات اپتومتری Optometry و شناخت سیستم بینایی چشم را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های فناوری و علوم کامپیوتر سراسر اینترنت را در صفحه فناوری و علوم کامپیوتر در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

فاطمه

جامع و عالی بود .

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی