اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش پلاسمای سرد فشار اتمسفری و کاربردهای آن
مسیر آموزشی

آموزش پلاسمای سرد فشار اتمسفری و کاربردهای آن

399,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3/5
وضعیت قیمت: 399,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :0 نظر0
  • آموزشگاه:فرادرس3.8
  • مدرس:صدف یارجو0
  • زمان:2 ساعت و 52 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

هسته اصلی این درس آشنایی با پلاسمای سرد فشار اتمسفری و کاربردهای گسترده آن است. اینگونه از پلاسماها از طریق تخلیه الکتریکی به وجود می‌آیند. پلاسمای تخلیه الکتریکی با سد دی‌الکتریک غیر تعادلی است، یعنی از الکترون‌های داغ، یون‌های سرد و گونه‌های خنثی تشکیل شده است که در دمای اتاق قرار دارند. این خصوصیت پلاسمای سرد فشار اتمسفری این امکان را برای ما ایجاد کرده است تا از آن در پردازش مواد حساس به گرما و بافت‌های زنده در صنعت و پزشکی استفاده شود، به عنوان مثال در پزشکی برای انعقاد خون، استرلیزه کردن سطح و از بین بردن باکتری‌ها و در صنعت نساجی برای تثبیت رنگ روی پارچه و موارد بسیار دیگری که در درس آمده است از این حوزه استفاده می‌شود.
دوره آموزش پلاسمای سرد فشار اتمسفری و کاربردهای آن دوره‌ای با امتیاز نهایی 3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت و 52 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط صدف یارجو مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 399,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش پلاسمای سرد فشار اتمسفری و کاربردهای آن را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مدرسه و دانشگاه سراسر اینترنت را در صفحه مدرسه و دانشگاه در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی