اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش رایتینگ و وربال GRE (مگوش)
مسیر آموزشی

آموزش رایتینگ و وربال GRE (مگوش)

299,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.6/5
وضعیت قیمت: 299,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در این دوره که توسط مگوش ارائه می‌‌شود، مهارت نوشتاری و واژگان GRE، سبک‌های تحلیلی، نحوه استخراج اطلاعات و تحلیل آنها و همچنین استدلال نهایی بر اساس داده‌ها با مثال‌های متعدد و مختلف آموزش داده می‌شود.   هدف دوره آموزش رایتینگ و وربال GRE مگوش چیست؟ دوره آموزش مهارت نوشتاری و واژگان GRE مگوش باهدف کسب آمادگی لازم داوطلبین برای شرکت در آزمون GRE طراحی شده است. در واقع این دوره تمامی اطلاعات موردنیاز و آموزش‌های ضروری برای قسمت رایتینگ و وربال آزمون GRE را به داوطلبین ارائه می‌دهد.   دوره آموزش رایتینگ و وربال GRE مگوش مناسب چه کسانی است؟ این دوره برای آن دسته از داوطلبانی که قصد ادامه تحصیل در دانشگاه‌های کانادا و آمریکا را دارند طراحی شده است. در واقع دوره آموزش مهارت نوشتاری و واژگان GRE برای آن دسته از متقاضیانی که نیاز به اخذ پذیرش در مقاطع تحصیلات تکمیلی از دانشگاه‌های خارج از کشور را دارند، طراحی شده تا بتوانند دراسرع‌وقت و با صرف هزینه‌ای مناسب، آمادگی لازم را برای شرکت در آزمون GRE را به دست آورند و نمره مناسبی دریافت کنند.   بعد از فراگیری دوره رایتینگ و وربال GRE مگوش چه مهارت‌هایی کسب خواهید کرد؟ با شرکت در دوره رایتینگ و وربال GRE مگوش در زمینه تجزیه‌وتحلیل اطلاعات و همچنین استدلال و استراتژی پاسخگویی به سوالات آزمون مهارت پیدا می‌کنید. در واقع داوطلبان با شرکت در این دوره قدرت واکاوی و استدلال خود را تقویت کرده و به‌راحتی می‌توانند به حل مسئله دست پیدا کنند.   منابع، پیش‌نیازها و منابع مکمل آزمون جی آر ای کدامند؟ در این دوره از منابع بسیاری استفاده شده است که برخی از آن‌ها عبارتند از: Magoosh GRE Book by Magoosh The Official Guide to the GRE Revised General Test, 3rd Edition by ETS Barron’s 6 GRE Practice Tests by barron's Manhattan GRE Math and Verbal Strategies Set (bundle) by Manhattan Kaplan GRE Prep Plus 2021 by Kaplan   ویژگی‌های دوره رایتینگ و وربال GRE مگوش عبارتند از: سطح موردنیاز برای گذراندن دوره آموزش مهارت نوشتاری و واژگان GRE سطح intermediate است.  همه سرفصل‌های آموزشی در دوره آموزش مهارت نوشتاری و واژگان GRE اهمیت یکسان دارند. با شرکت در این دوره علاوه بر کسب دانش و اطلاعات، آمادگی کافی برای شرکت در آزمون GRE را پیدا خواهید کرد.
دوره آموزش رایتینگ و وربال GRE (مگوش) دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.6 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 8 ساعت و 8 دقیقه می‌باشد که در مکتب خونه توسط جمعی از اساتید Magoosh مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک دارد و دوره مذکور 299,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش رایتینگ و وربال GRE (مگوش) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های پایه‌های تحصیلی و کنکور سراسر اینترنت را در صفحه پایه‌های تحصیلی و کنکور در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی