اطلاعات دوره
آموزش زبان آلمانی سطح مقدماتی (A2)
مسیر آموزشی

آموزش زبان آلمانی سطح مقدماتی (A2)

323,950 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4/5
وضعیت قیمت: 323,950 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:3 نظر3.5
  • آموزشگاه:مکتب خونه4.1
  • مدرس:ریحانه اخواص3.7
  • زمان:9 ساعت
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

دوره آموزش زبان آلمانی، سطح مقدماتی (A2) چیست؟ زبان آلمانی یکی از پرکاربرد­ترین زبان‌­ها در قاره اروپا است و یادگیری آن از ضروریات لازم برای هر فردی است که قصد سفر یا مهاجرت به کشور آلمان یا کشورهای آلمانی‌زبان را دارد. اگر پیش‌ از این اقدام به یادگیری زبان آلمانی کرده باشید می‌­دانید که دوره آموزش A2 سطح بالاتری از آموزش مقدماتی A1 است و برای یادگیری این دوره باید شما دوره­‌ قبلی را  گذرانده باشید. آنچه در این دوره به شما آموزش داده می­‌شود، هم به لحاظ گرامری هم به لحاظ معنایی در ادامه کتاب A1  در نظر گرفته شده است که در دوره آموزش زبان آلمانی سطح مقدماتی A1 به آنها پرداخته‌ایم. هدف از دوره آموزش زبان آلمانی، سطح مقدماتی (A2) چیست؟ اصلی‌ترین هدفی که برای این دوره در نظر گرفته شده است آموزش زبان آلمانی به شرکت‌کنندگان به نحوی است که این افراد بتوانند در کشور­های آلمانی‌زبان نیازهای روزمره خود را برطرف کنند و یا بتوانند با یک فرد Native ارتباط برقرار کنند.   دوره آموزش زبان آلمانی، سطح مقدماتی (A2) برای چه کسانی مناسب است؟ مباحث این دوره با این پیش‌فرض به مخاطب ارائه می­‌شوند که مخاطب سطحی بالاتر از سطح پایه دارد و نیاز به بیان مجدد مقدمات مطرح شده در کتابA1 وجود ندارد. به همین علت این دوره آموزشی برای افرادی مناسب است که کتاب‌­های A 1.1 و A 1.2 را گذرانده باشند و حالا تمایل به یادگیری سطوح بالاتری از زبان آلمانی را دارند.   در انتهای دوره آموزش زبان آلمانی، سطح مقدماتی (A2) شرکت‌کنندگان چه دستاوردی خواهند داشت؟ اصلی­‌ترین دستاورد این دوره برای مخاطبان توانایی برطرف کردن نیازهای روزمره در یک کشور آلمانی‌زبان و برقراری ارتباط با افراد Native است.   منابع و آموزش­‌های مکمل دوره آموزش زبان آلمانی، سطح مقدماتی (A2) کدام‌­اند؟ اصلی‌­ترین منبع آموزشی استفاده‌ شده در این دوره کتاب Menschen است و تمامی مباحث آموزشی از این کتاب استخراج‌ شده است. در زمان آموزش این دوره شرکت­‌کنندگان به استفاده از دیکشنری Deutsch-Persisch/Persisch-Deutsch Online-Wörterbuch نیاز خواهند داشت و استفاده از این دیکشنری در مراحل آموزش کاربردی است.     تمایز این دوره با سایر دوره­‌های مشابه چیست؟ اصلی‌­ترین تمایز این دوره آموزش آنلاین و استفاده از کتاب Menschen است که نکات مهم گرامری و معنایی لازم برای هر زبان­‌آموز را فراهم کرده است. به‌ این‌ ترتیب شرکت­‌کنندگان این دوره از آموزشی استاندارد و البته عمیق بهره­‌مند خواهند شد. تمایز دیگر این دوره آن است که تمرکز دوره بر بخش واژگان و گرامر است. در برخی موارد از تمرین‌های شنیداری و خواندن متن نیز استفاده می­‌شود و طی آن گرامر و کلمات مورد بررسی قرار می‌­گیرند. بیشتر بدانید
دوره آموزش زبان آلمانی سطح مقدماتی (A2) دوره‌ای با امتیاز نهایی 4 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 9 ساعت می‌باشد که در مکتب خونه توسط ریحانه اخواص مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 323,950 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش زبان آلمانی سطح مقدماتی (A2) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های زبان آلمانی سراسر اینترنت را در صفحه زبان آلمانی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

آویشا

سلام و احترام جزوات این دوره گویا هنوز بارگذاری نشده اند و کتابی که در ابتدای فصل یک معرفی فرمودند علاوه بر منشن نام کتاب را نفرمودند . سپاس از زحمات استاد گرانقدر این دوره و آرزوی موفقیت روزافزون.

سیامند

دوره قبلی ایشون خیلی خیلی خوب بود (A1) ولی این دوره نسبت به اون کامل و منسجم نبود

کیوان

تازه خریداری کردم.امیدوارم مفید باشه

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی