اطلاعات دوره
مهارت‌های اسلایدسازی
مسیر آموزشی

مهارت‌های اسلایدسازی

99,500 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.7/5
وضعیت قیمت: 99,500 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

دوره آموزش اسلاید سازی چیست؟ یکی از روش‌های متداول در بسیاری از ارائه‌ها، سخنرانی‌ها و کلاس‌های درس انتقال اطلاعات به کمک اسلایدها است. ابزارهایی مثل Power Point از اساس به چنین منظوری ایجاد شده‌اند. به همین دلیل است که ساخت اسلایدهایی باکیفیت تا اندازه بسیار زیادی می‌تواند در کیفیت ارائه شما تأثیرگذار باشد. در دوره آموزش اسلاید سازی شما با اصول و روش‌های مختلفی که می‌توانید در تولید اسلاید‌های گوناگون از آن‌ها بهره بگیرید آشنا خواهید شد. این دوره به شما کمک می‌کند تا ضمن شناخت چهارچوب‌های لازم برای تولید اسلایدهای گوناگون، با نحوه تبدیل محتواهای مختلف به اسلاید و ارائه بهتر محتوای موردنظر به مخاطب آشنا شوید. اسلاید درصورتی‌که به شکل حرفه‌ای طراحی شود می‌تواند متقاعدکننده‌تر از صحبت‌های شفاهی باشد و به گوینده این کمک را می‌کند تا بسیار تأثیرگذارتر بتواند به متقاعدسازی مخاطب مشغول شود؛ بنابراین از آن می‌توان به‌عنوان یکی از ابزارهای متقاعدسازی در جلسات معرفی محصولات و خدمات یا ارائه‌ گزارش یک پروژه استفاده کرد. هدف از برگزاری دوره آموزش اسلاید سازی چیست؟ در دوره آموزش اسلاید سازی، مخاطبان محترم در پایان دوره و پس از آشنایی با مباحث مطرح شده با ضمن یادگیری چگونگی ساخت اسلایدهای مختلف و نحوه استفاده از اسلایدهای ساخته شده بااهمیت استفاده از اسلاید از ارائه‌ها و مباحث گوناگون نیز آشنا خواهند شد. به‌این‌ترتیب هدف اصلی از برگزاری این دوره آموزش ساخت انواع اسلاید و آموزش استفاده از اسلایدها در مباحث گوناگون است. این دوره برای چه کسانی مناسب است؟ موضوعاتی که برای آموزش در این دوره در نظر گرفته شده است برای استفاده همه افرادی که در مسیر تحصیلی یا شغلی خود به‌نوعی با ارائه مباحث مورد نظرشان درگیر هستند مناسب خواهد بود. همه افرادی که در مسیر حرفه‌ای‌شان نیازمند متقاعدسازی دیگران، سخنرانی‌های مختلف و انتشار خلاصه‌ای از تحقیقاتشان هستند می‌توانند با شرکت در این دوره بهترین نتیجه را کسب کنند. بیشتر بدانید
دوره مهارت‌های اسلایدسازی دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.7 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 01 دقیقه می‌باشد که در مکتب خونه توسط شایان خسروی‌نژاد مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 99,500 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره مهارت‌های اسلایدسازی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های نرم افزار و ابزارها سراسر اینترنت را در صفحه نرم افزار و ابزارها در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

علی

بسیار عالی و کاربردی برای همه

ماهان

دوره خوبی بود و به نکات خوب و درستی پرداخته شد . ولی خیلی بهتر میشد اگر چند تا ترفند رو داخل خود پاور پوینت یاد میدادم . در هر صورت من خیلی راضی بودم . با تشکر از آقای خسروی نژاد و مکتب خونه

محمد مهدی

با عرض سلام و خداقوت خدمت استاد عزیز دوره خوبی بود و نکات خیلی خوبی گفته شد و اگر آموزش کار با نرم افزار و درست کردن اسلاید هم کنار نکات گفته میشد خیلی بهتر میشد

علی

دوره خوبی بود. خیلی کوتاه اما کاربردی و مفید هستش، اما به نظرم عنوانی که برای دوره انتخاب شده، کمی سطح توقع و انتظار را بالا می‌بره، در صورتی که هم زمان دوره و هم شیوه ارائه، بیشتر روی نکات و نمونه تمرکز داره تا اصول و تکنیک.

نرگس

متاسفانه اصلا مفید نبود، بدیهیات به صورت تئوری گفته میشه و نکته ی خاصی در رابطه با پاورپوینت اموزش داده نمیشه. چیزی هم که به عنوان پروژه ذکر شده دو تا سوال به شکل کوییز هست.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی