اطلاعات دوره
آموزش اصول نظام آراستگی محیط کار (5S)
مسیر آموزشی

آموزش اصول نظام آراستگی محیط کار (5S)

89,500 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.9/5
وضعیت قیمت: 89,500 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

دوره آموزش اصول نظام آراستگی محیط کار (5S) چیست؟ بیشتر ما، اکثر زمانی که در روز داریم را در محیط کار سپری می‌کنیم؛ به همین دلیل است که فضای محیط کار می‌تواند بیشترین تأثیر را در روحیه و حتی جسم ما داشته باشد. بسیاری از کسانی که در این زمینه تحقیق کرده‌اند بر این باور هستند که آراستگی محیط کار علاوه بر تأثیر مستقیم در راندمان کاری افراد می‌تواند در روح و جسم افراد نیز تأثیرگذار باشد. بحث دررابطه‌با اصول آراستگی محیط کار یا پنج S از دهه هشتاد میلادی در کشور ژاپن شروع شد. 5S خلاصه پنج کلمه ژاپنی است که به‌عنوان اصول نظام آراستگی محیط شناخته می‌شوند. این پنج کلمه موارد زیر هستند: Seiri (ساماندهی): منظور از ساماندهی تشخیص اقلام، اطلاعات و فضاهای ضروری و غیرضروری در محیط کار است. Seiton (نظم و ترتیب): منظور از نظم و ترتیب قراردادن همه اجسام در محل مناسب است. Seiso (نظافت): نظافت در محیط کار به معنی پاک‌سازی همه عناصر موجود در محیط کار است. عناصر مادی و معنوی! Seiketsu (استانداردسازی): استانداردسازی به معنی تعریف معیارهای جدید برای شرایطی است که در محیط کار باید اعمال شود. Shitsuke (فرهنگ‌سازی): ایجاد فرهنگ آراستگی محیط و توجه همیشگی به موارد مربوط به این اصول! در دوره آموزش اصول آراستگی محیط کار با همه موارد مربوط به این مبحث آشنا خواهید شد. مواردی که در این دوره مطرح شده است شامل همه موضوعاتی است که در این چهارچوب جا دارد و در این دوره به همه جزئیات مربوط به این مباحث اشاره شده است.   هدف از برگزاری دوره آموزش اصول نظام آراستگی محیط کار (5S) چیست؟ به‌طورکلی باتوجه‌به محتوایی که برای این دوره در نظر گرفته شده است اصلی‌ترین هدف این دوره آشنایی مخاطبان دوره با مباحث مربوط به‌نظام آراستگی محیط کار و در کنار آن شناخت مخاطبان دوره تأثیر و اهمیت به‌کارگیری مباحث این دوره در محیط کار بوده است.   دوره آموزش اصول نظام آراستگی محیط کار (5S) برای چه کسانی مناسب است؟ مباحثی که در این دوره مطرح می‌شود برای همه افرادی که در محیط‌های اداری، کارگاهی و صنعتی و ... مشغول به کار هستند مناسب خواهد بود و باتوجه‌به محتوایی که برای این دوره در نظر گرفته شده است همه افراد می‌توانند از این دوره استفاده کنند.
دوره آموزش اصول نظام آراستگی محیط کار (5S) دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.9 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت می‌باشد که در مکتب خونه توسط بهرام خان مختاری مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 89,500 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش اصول نظام آراستگی محیط کار (5S) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های کسب و کار سراسر اینترنت را در صفحه کسب و کار در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

پارمیس

به نظرم نکات خیلی خوبی گفته شد . برای استفاده اولیه و به کارگیری مقدماتی در محیط کاری مفید بود. با تشکر از استاد خان مختاری عزیز

محمدرضا

دوره خوبی نبود ، تدوین سرفصل ها بسیار عالی بود ولی به نظر میرسه که خساستی در ارائه وجود داره و شاه کلیدی داده نمیشه و مثال ها آنچنان پرت هستند که عملا هیچ کمکی به شما نمیکنه ، استاد زحمت کشیدن و دانش رو به خوبی انتقال میدهند ولی بینش و راهکاری داده نمیشه ، عملا هیچ تجربه شخصی گفته نمیشه یا فرمی ارائه نمیشه .

محمدرضا

اگر نگم دوره خوبی نبود - باید بگم دوره خیلی خیلی معمولی با مثال های معمولی و مطالب معمولی بود. تدوین دوره فوق العاده بود از خیلی آموزش های دیگه مکتبخونه قوی تر شده بود. در ابتدای دوره - مطالب خیلی مهمی گفته میشه که آدم انتظار داره اونا به تفضیل تو ادامه بحث بشه ولی ۲ بخش اخر خیلی خیلی ضعیف مطالب ارائه داده میشه. غیر از یک کتاب که در فیلم اول گفته میشه و یک نمونه متن از توافق نظام آراستگی - هیچ فورمی یا جدولی یا هر مفاد دیگه ای ارائه نمیشه. مخاطب دوره احتمالا دانشجویان خیلی خیلی جوان می تونن باشن نه کسانی که واقعا با کار درگیر هستن

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی