اطلاعات دوره
آموزش مدیریت زمان و برنامه‌ریزی
مسیر آموزشی

آموزش مدیریت زمان و برنامه‌ریزی

84,500 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1.2/5
وضعیت قیمت: 84,500 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

دوره آموزش مدیریت زمان و برنامه‌ریزی چیست؟ مشکل کمبود زمان برای انجام فعالیت‌های روزمره که اکثر ما با آن دست‌وپنجه نرم می‌کنیم، در بیشتر موارد به عدم وجود برنامه‌ریزی مناسب و عدم مدیریت زمان از سمت ما برای انجام فعالیت‌ها مربوط می‌شود. این مشکل از آنجا پررنگ‌تر و بزرگ‌تر می‌شود زمان به طور مشخص تنها دارایی هرکدام از ما است و با استفاده درست از آن است که می‌توانیم به اهداف بزرگ و کوچکمان دست پیدا کنیم. دوره آموزش مدیریت زمان و برنامه‌ریزی به‌منظور برطرف‌کردن این مشکل رایج و دست‌یابی به اهدافی بزرگ‌تر برنامه‌ریزی شده است. در برنامه‌ریزی و تدوین این دوره تلاش شده است تا با روشی اصولی با مسئله مدیریت زمان برخورد کنیم و به شما کمک کنیم تا بتوانید با استفاده از آموزش‌هایی که در این دوره ارائه شده است بهترین استفاده را از زمان خودتان داشته باشید. از جمله مباحثی که در این دوره برای آموزش در نظر گرفته شده است می‌توان به موارد زیر اشاره کرد: مهارت‌های مدیریت زمان دلایل ازدست‌دادن زمان و مقابله با آن اصول برنامه‌ریزی اهمیت و جایگاه برنامه‌ریزی در فعالیت‌ها و ...   هدف از برگزاری دوره آموزش مدیریت زمان و برنامه‌ریزی چیست؟ باتوجه‌به جامعیت و اهمیت مسئله زمان و نیاز به مدیریت درست آن تلاش شده است تا با به‌کارگیری روشی اصولی به بهترین نتیجه دست پیدا کنیم. یکی از مهم‌ترین اهداف این دوره رسیدن افراد به دیدگاهی صحیح و کامل نسبت به مقوله برنامه‌ریزی و مدیریت زمان بوده است.   دوره آموزش مدیریت زمان و برنامه‌ریزی برای چه کسانی مناسب است؟ محتوایی که برای این دوره تهیه شده است محدود به رشته دانشگاهی یا مباحث تخصصی نمی‌شود و موضوعات این دوره با دیدگاه کمک به زندگی همه افراد و بهبود مشکل عدم مدیریت زمان برای همه افراد تهیه شده است. به‌این‌ترتیب این دوره برای همه علاقه‌مندان به این مبحث و همه کسانی که در زندگی خود با مشکل کمبود وقت در انجام کارها مواجه هستند مناسب خواهد بود.
دوره آموزش مدیریت زمان و برنامه‌ریزی دوره‌ای با امتیاز نهایی 1.2 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 25 دقیقه می‌باشد که در مکتب خونه توسط محدثه رضایی فرح آبادی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 84,500 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش مدیریت زمان و برنامه‌ریزی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مهارت ارتباطی سراسر اینترنت را در صفحه مهارت ارتباطی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی