اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش جامع برنامه‌ریزی و مدیریت زمان
مسیر آموزشی

آموزش جامع برنامه‌ریزی و مدیریت زمان

545,300 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.8/5
وضعیت قیمت: 545,300 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

امروزه در شرایطی که هریک از ما در طول شبانه‌روز مشغول انجام فعالیت‌های گوناگونی هستیم و برای رسیدگی به هریک از این فعالیت‌ها و توانایی مدیریت منظم آن‌ها نیازمند برنامه‌ریزی دقیق و کارآمدی هستیم، اصلی‌ترین نیازمندی‌مان در این راه یادگیری مهارت برنامه‌ریزی است. مهارت برنامه‌ریزی این امکان را برای هریک از ما فراهم می‌کند که از زمان استفاده بهتری داشته باشیم و بتوانیم فعالیت‌هایمان را به طور ساماندهی شده و هدفمند پیش ببریم. داشتن مهارت برنامه‌ریزی به ما کمک می‌کند برنامه‌هایی که بسیار زمان‌بر و آشفته به نظر می‌رسند را در زمانی کوتاه‌تر و بدون آشفتگی به سرانجام برسانیم. دوره جامع برنامه‌ریزی به شرکت‌کنندگان کمک می‌کند تا به‌سادگی بتوانند برای پیچیده‌ترین و نا‌منظم‌ترین شرایط بهترین راه‌حل و راهکار را تهیه کنند و به‌این‌ترتیب بتوانند بهترین شرایط را برای خود به وجود بیاورند. در دوره جامع برنامه‌ریزی به همه مباحثی که برای انجام یک برنامه‌ریزی کامل موردنیاز افراد است پرداخته می‌شود و با استفاده از این دوره است که شرکت‌کنندگان می‌توانند بر همه مباحثی که در راه یادگیری برنامه‌ریزی مورد نیازشان است مسلط شوند. در این دوره با شرکت‌کنندگان با تکنیک مدیریت زمان جی تی دی آشنا می‌شوند. در واقع تکنیک مدیریت زمان GTD از یک کتاب سرچشمه می‌گیرد که توسط یک نویسنده به نام دیوید آلن به چاپ و نشر رسیده است. GTD در واقع سرواژه‌های عبارت Getting Thing Done است هدف از برگزاری دوره جامع برنامه‌ریزی چیست؟ هدف از برگزاری این دوره آموزش همه جوانب برنامه‌ریزی به شرکت‌کنندگان است تا با استفاده از این مهارت بتوانند با زمان‌بندی مناسب و ایجاد شرایطی بهتر به انجام فعالیت‌های روزمره و دستیابی به اهداف خود بپردازند. دوره آموزش جامع برنامه‌ریزی برای چه کسانی مناسب است؟ مباحث این دوره به نحوی برنامه‌ریزی و تهیه شده است که برای همه افرادی که تمایل به یادگیری موضوعات مربوط به برنامه‌ریزی دارند مناسب و کاربردی خواهد بود. افرادی که نیاز دارند از زمان خود استفاده بهتری داشته باشند و افرادی که می‌خواهند به همه فعالیت‌های خودسر و سامان بدهند اصلی‌ترین مخاطبان این دوره هستند. علاوه بر این افراد، این دوره برای کسانی طراحی شده است که زمان کم و کارهای بسیار دارند و برای انجام این فعالیت‌ها نیازمند برنامه‌ریزی دقیق هستند.  
دوره آموزش جامع برنامه‌ریزی و مدیریت زمان دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.8 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 9 ساعت و 47 دقیقه می‌باشد که در مکتب خونه توسط شایان خسروی‌نژاد مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک دارد و دوره مذکور 545,300 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش جامع برنامه‌ریزی و مدیریت زمان را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مهارت ارتباطی سراسر اینترنت را در صفحه مهارت ارتباطی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

سهیل

ای کسانی که دوره مدیریت و برنامه ریزی زندگی رو دیدید و لذت بردید . حتما حتما حتما حتما این دوره رو ببینید. تقریبا میشه گفت بهترین دوره ی gtd موجود در ایران بود . برای اولین بار خیلی از سوالاتم بر طرف شد. پاسخدهی در پشتیبانی دوره خارق العاده است ! امتحان کنید خودتون!!! من هر سوالی داشتم سریع جواب میدادند. ******** این دوره با تمام آموزش های مدیریت زمان توی زندگیتون فرق داره! gtd زندگی شما و عمر شما رو بهتر میکنه

علی اکبر

خیلی آب و تاب میدن و اینطور به نظر میرسه زیادی به خودشون مطمئنن!

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی