اطلاعات دوره
وبینار رایگان هر جایی سرمایه گذاری نکن
مسیر آموزشی

وبینار رایگان هر جایی سرمایه گذاری نکن

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo2.5/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

کاربرد دوره آموزش رایگان نحوه صحیح سرمایه‌گذاری چیست؟ سرمایه‌گذاری یکی از مفاهیم کاربردی و مهمی است که از گذشته همه افراد جامعه، کم و بیش با آن سروکار داشته‌اند و در آینده هم خواهند داشت. اهمیت این مبحث در کشور ما دوچندان است؛ چرا که ارزش سرمایه و دارایی افراد روند کاهشی دارد و مردم برای حفظ ارزش دارایی‌هایشان در برابر تورم، به انواع سرمایه‌گذاری‌ها روی می‌آورند. همین عامل باعث شده تا در سال‌های اخیر، شاهد صف‌های خرید و فروش هیجانی در بازارهای طلا، دلار، بورس، مسکن و حتی ارزهای دیجیتالی مثل بیت کوین باشیم. در سال گذشته، افراد زیادی بودند که به دلیل ناآگاهی از شرایط و اصول سرمایه‌گذاری در این بازارها، طعم تلخ ضرر را چشیده‌اند. به‌عنوان مثال، اگرچه شاخص کل بورس از ابتدای سال 99 تا اول مهر، رشد بیش از 200 درصدی را نشان می‌دهد، با این حال در اطراف ما کم نیستند افرادی که تجربه ضررهای میلیونی این بازار را تجربه کرده‌اند. امروزه یادگیری مباحث مدیریت ثروت به یکی از مسائل حیاتی در جامعه ما تبدیل شده‌است. این موضوع به تحصیلات، شغل، مقدار سرمایه و محل زندگی افراد بستگی ندارد؛ چرا که هر فردی با هر شرایطی با آن روبه‌رو خواهد شد. قطعا برای مدیریت بهینه ثروت و نیل به بخشی از اهداف سرمایه‌گذاری خود به ابزارهایی نیاز داریم که بتواند ما را در این مسیر یاری کند. نکته‌ای که هرگز نباید فراموش کرد این است که هر فرد با توجه به شرایطی که دارد، می‌تواند راه‌حلی متناسب با روحیه ریسک‌پذیری و شرایط زندگی خود انتخاب کند. طبیعی است که یک نسخه را نمی‌توان برای همه افراد به کار برد. شرکت مدیریت ثروت مانو، در راستای افزایش سواد مالی جامعه و ارتقا فرهنگ سرمایه‌گذاری، کارگاه یک روزه آشنایی با ابزارهای مدیریت ثروت برگزار کرده که محتوای این دوره به رایگان در اختیار شما قرار گرفته‌است. در این دوره که به صورت وبینار برگزار شده، اساتید به معرفی و ارائه نکات کاربردی ابزارهای سرمایه‌گذاری مانند مسکن، ارزهای دیجیتال، طلا، سکه، ارز و بورس پرداخته‌اند. این ابزارها را می‌توانیم گزینه‌های محبوب سرمایه‌گذاری در ایران بدانیم. اما کشورهای دیگر ابزارهای دیگری هم به منظور سرمایه‌گذاری به این لیست اضافه کرده‌اند. هرکدام از این ابزارها می‌تواند بیشترین سود را برای شما به ارمغان بیاورد؛ اما تنها به این شرط که شما نحوه صحیح سرمایه گذاری را بلد باشید. به عبارت دیگر، اکثر اوقات با رعایت کردن بعضی نکات ساده می‌توانید جلوی ضررهای سنگین را بگیرید. گاهی جبرات این ضررها، هزینه‌های بسیار سنگین‌تری را به بار می‌آورد. به همین دلیل دوره آموزش رایگان نحوه صحیح سرمایه گذاری با هدف آموزش این نکات ساده به شما عزیزان سعی دارد مهارت‌های شما را در سرمایه‌گذاری افزایش دهد. بنابراین اگر شما هم به سرمایه‌گذاری فکر می‌کنید، توصیه می‌کنیم بیشتر از این فرصت را از دست ندهید و از مباحث این دوره آموزشی رایگان بهره ببرید. دوره آموزش رایگان نحوه صحیح سرمایه‌گذاری مناسب چه کسانی است؟ کسانی که به دنبال سرمایه‌گذاری موفق و اصولی هستند. افراد ریسک‌گریزی که بدون آموزش اولیه اقدام به انجام کاری نمی‌کنند. کسانی که به تحلیل بازار سرمایه علاقه‌مندند. بعد از فراگیری دوره آموزش رایگان نحوه صحیح سرمایه‌گذاری چه مهارت‌هایی کسب خواهید کرد؟ تحلیل روندهای تاثیرگذار بر اقتصاد جهانی و اثرات آن بر ارز نحوه صحیح سرمایه گذاری در املاک مسکونی یا تجاری آشنایی با مفاهیم ارز دیجیتال آشنایی با مهارت‌های لازم در بورس و استراتژی‌های مختلف بیشتر بدانید
دوره وبینار رایگان هر جایی سرمایه گذاری نکن دوره‌ای با امتیاز نهایی 2.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 7 ساعت می‌باشد که در مکتب خونه توسط سید امید موسوی، شهاب موسوی و ... مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره وبینار رایگان هر جایی سرمایه گذاری نکن را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های بازارهای مالی سراسر اینترنت را در صفحه بازارهای مالی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی