اطلاعات دوره
آموزش کامل ورد 2019
مسیر آموزشی

آموزش کامل ورد 2019

48,950 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: 48,950 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در آموزش کامل نرم افزار Word 2019 قصد داریم بصورت کامل و کاربردی به ورد بپردازیم و کار با ورد را از سطح مبتدی تا پیشرفته در حدود 14ساعت آموزش دهیم. امروزه نرم افزار ورد یکی از پرکاربرد ترین نرم افزارهای دنیا برای کارمندان، معلمان، دانشجویان، دانش آموزان، استادان و یا هر فرد دیگری می باشد. چرا که با آن می توان تحقیق، مقاله، نمرات دانشجویان، اطلاعیه و یا هرچیز دیگری درست کرد. این نرم افزار در عین ساده بودن بسیار پرکاربرد می باشد. احتمالا تاکنون بارها و بارها با ایراداتی در ورد آشنا شده اید. برای مثال بهم ریختگی متن ها، درست تایپ نشدن متن، بهم ریختگی جدول ها و تصاویر. پس از این دوره دیگر از این بابت نگرانی نخواهید داشت. تمام ابزار ها و قابلیت های ورد را خواهید شناخت، تکنیک های جالبی را خواهید آموخت و با کمی تمرین و تجربه و آزمون و خطا به یک متخصص ورد تبدیل خواهید شد.
دوره آموزش کامل ورد 2019 دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 13 ساعت و 53 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط استاد طالبی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 48,950 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش کامل ورد 2019 را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های نرم افزار و ابزارها سراسر اینترنت را در صفحه نرم افزار و ابزارها در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

Ali Samanifar

با تشکر

بهار روستائی

هنوز فرصت دیدن آموزش ورد را پیدا نکردم . اما پاور پوینت انقدر کامل و جذاب توضیح داده شده بود که ترغیب شدم آموزش ورد را هم تهیه کنم.

حسین ابدالی فرد

بدون متن

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی