اطلاعات دوره
آموزش زبان فرانسه با کتاب Grammaire en dialogue - مقدماتی - مقدماتی
مسیر آموزشی

آموزش زبان فرانسه با کتاب Grammaire en dialogue - مقدماتی - مقدماتی

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo2.5/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در این دوره کوتاه قصد داریم با استفاده از کتاب Grammaire en dialogue به آموزش الفبا و اعداد زبان فرانسه در سطح مقدماتی بپردازیم. اگر از زبان فرانسه چیزی نمی دانید این دوره مناسب شماست زیرا در این دوره قصد داریم شما را بصورت مقدماتی با زبان فرانسوی آشنا سازیم. البته در صورتی که قبلا در کلاس های مختلف شرکت کردید اما احساس می کنید تلفظ حروف را به درستی نمی دانید هم می توانید در این دوره شرکت کنید. در این دوره تلاش کرده ایم تلفظ صحیح حروف و اعداد را آموزش دهیم تا از ابتدا بصورت اصولی این زبان را فراگیرید. تمرکز ما در این دوره بر روی آموزش حروف الفبای فرانسوی به طور کامل است و سعی کرده ایم حروف ترکیبی را هم پوشش دهیم. بعد از آن به آموزش اعداد خواهیم پرداخت و 0 تا 1000 را خواهیم گفت. در ادامه هم به آموزش درس اول از کتاب Grammaire en dialogue می پردازیم.
دوره آموزش زبان فرانسه با کتاب Grammaire en dialogue - مقدماتی - مقدماتی دوره‌ای با امتیاز نهایی 2.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 48 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط نیلوفر متشابهی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش زبان فرانسه با کتاب Grammaire en dialogue - مقدماتی - مقدماتی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

کاربر سایت

با تشکر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی