اطلاعات دوره
مهاجرت از Asp.net MVC به Asp.net Core
مسیر آموزشی

مهاجرت از Asp.net MVC به Asp.net Core

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.6/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در این دوره آموزشی کوتاه ما تصمیم داریم یک پروژه نسبتا بزرگی که با فریمورک Asp.Net MVC نوشته شده است را تبدیل به Asp.Net Core کنیم و تمام مراحل را با هم بررسی کنیم و همینطور قصد داریم تغییرات برجسته ای که درASP.NET Core MVC را بیان کنیم .طی این فرایند تغییرات حاصل شده در Controller ها ، View ها و محتوای استاتیک را بررسی می کنیم .
دوره مهاجرت از Asp.net MVC به Asp.net Core دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.6 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 58 دقیقه می‌باشد که در دانشجویار توسط ابوالفضل برزگر مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره مهاجرت از Asp.net MVC به Asp.net Core را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های طراحی وب‌سایت سراسر اینترنت را در صفحه طراحی وب‌سایت در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

rismanweb1

بسیار عالی.

shahinking0721

لطفا اموزش های رایگان بیشتر بزارید ، خدا خیرتون بده

علیرضا احمدی

سلام و درود. چشم حتما

maryamlavvaf

سلام وقت بخیر دوره خوبی بود ولی گواهینامه دوره رو نمیدونم از کجا باید بگیرم

علیرضا احمدی

سلام و عرض ادب. وارد پنل کاربری بشید. بخش پشتیبانی و ارسال تیکت جدید. یک تیکت ارسال کنید و در آن نام و نام خانوادگی خودتون رو هم انگلیسی و هم فارسی بفرستید تا مدرک برای شما صادر بشه

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی