اطلاعات دوره
آموزش jwt در Asp core به زبان ساده
مسیر آموزشی

آموزش jwt در Asp core به زبان ساده

174,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.7/5
وضعیت قیمت: 174,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:15 نظر3.2
  • آموزشگاه:دانشجویار3.6
  • مدرس:سجاد سحرخوان3
  • زمان:2 ساعت و 57 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

همه افرادی که به برنامه‌نویسی وب پرداخته‌اند، تابه‌حال نام ASP.NET را شنیده‌اند و یا با آن کارکرده‌اند. ASP.NET در حقیقت پلتفرم توسعه وب برای شرکت مایکروسافت بوده که به‌واسطه آن می‌توان وب‌اپ­‌ها و ساخت‌های پیشرفته را ساخت و از آن‌ها استفاده کرد. خیلی از مواقع افراد درباره تفاوت ASP.NET و ASP.Net core نیز سؤال‌هایی مطرح می‌کنند که در جواب به این افراد باید گفت که تفاوت این دو در این […]
دوره آموزش jwt در Asp core به زبان ساده دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.7 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت و 57 دقیقه می‌باشد که در دانشجویار توسط سجاد سحرخوان مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 174,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش jwt در Asp core به زبان ساده را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های فناوری و علوم کامپیوتر سراسر اینترنت را در صفحه فناوری و علوم کامپیوتر در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

rezvani-f

با سلام احتراما من دوره رو تهیه کردم و خیلی خوب توضیح دادین ولی یه مشکلی وجود داره. پروژه وقتی روی لوکال هاسته بدون مشکل اجرا میشه اما وقتی روی هاست اصلی که از شرکت ایران سرور تهیه کردم می زارم، Authorization کار نمی کنه و خطای 401 نشون میده. چه تنظیماتی رو باید انجام بدیم؟ و این که سورس کد پروژه مربوط به قسمت هشتم به بعده که Microsoft Identity رو آموزش دادین و سورس کد قسمت 1 تا 7 نیست. ممنون میشم راهنمایی بفرمایید.

رضا

متاسفانه در اکثر دوره های رایگان و غیر رایگان تست احراز هویت توسط JWT رو با نرم افزارهای تست مثل PostMan انجام دادن. در حالی که در یک پروژه واقعی ما نمی تونیم Postman رو بذاریم جلو کاربر بگیم لاگین کن. نحوه دریافت توکن، اعتبارسنجی اون و لاگین در سمت کلاینت مهم ترین بخش Jwt هست که در این دوره پیاده سازی نشده !!!

سجاد سحرخوان مدرس دوره

سلام استفاده از JWT در هر کلاینتی امکان پذیره! و پیاده سازی اون هم مربوط میشه به تکنولوژي و stack اون کلاینت. این دوره با تاکید بر بخش server تهیه شده. ارتباط با سرور مربوط میشه به بحث های front که خب نه در عنوان و حتی سرفصل های این دوره جایی نداره.

09354056115

با سلام و تشکر از آموزشتون لطفا فایل سولوشن رو هم بگزارید تا بتونیم استفاده کنیم!!!!!!!!!!!!!!!!

سجاد سحرخوان مدرس دوره

سلام خسته نباشید با توجه به درخواست کاربران سورس پروژه هم کنار آموزش قرار گرفت.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی