اطلاعات دوره
قابلیت های جدید ASP با ASP Core 5 – مهاجرت از core 3 به 5 NET. – رایگان
مسیر آموزشی

قابلیت های جدید ASP با ASP Core 5 – مهاجرت از core 3 به 5 NET. – رایگان

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.9/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

بالاخره بعد از مدت ها انتظار ،مایکروسافت پاسخ منتقدان و دوست دارانش را با یک فریمورک واحد که بسیار حرفه ای باشد، داد و Net 5. در آستانه معرفی کامل است.اگر تابه حال از نصب SDK  های مختلف مایکروسافت که در بعضی موارد همه یک کار را انجام می دهند خسته شده اید و پروژه های مختلفی در طول زمان داشته اید که هرکدام با یک فریمورک مایکروسافت نوشته شده […]
دوره قابلیت های جدید ASP با ASP Core 5 – مهاجرت از core 3 به 5 NET. – رایگان دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.9 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 4 دقیقه می‌باشد که در دانشجویار توسط کیوان عبداله زاده مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره قابلیت های جدید ASP با ASP Core 5 – مهاجرت از core 3 به 5 NET. – رایگان را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مدرسه و دانشگاه سراسر اینترنت را در صفحه مدرسه و دانشگاه در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

Amirm2305

سلام ببخشید خواستم بپرسم میشه asp mvc رو به core تبدیل کرد یا باید بازنویسی بشه؟

کیوان عبداله زاده مدرس دوره

بستگی به پروژتون داره که چقدر پیچیده باشه

محمد

سلام مهندس عبدالله زاده امکان مشاوره و تماس تلفنی یا تلگرامی دارید

سمیر

من هم طرفدار پروپاقرص مهندس عبدالله زاده گل هستم . حتما یه دوره با دات نت ۵ بذار داخلش از signalr هم استفاده کن. ممنون از اینکه هستی!

mjtnava

سلام پروژه این آموزش کامله؟ فایلهاش که کامل نیست درسته؟

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی