اطلاعات دوره
دوره جامع آموزش PHP MVC
مسیر آموزشی

دوره جامع آموزش PHP MVC

755,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.9/5
وضعیت قیمت: 755,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:93 نظر3.4
  • آموزشگاه:دانشجویار3.6
  • مدرس:رامین ابراهیمی3.7
  • زمان:242 ساعت و 56 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

در دوره جامع آموزش PHP MVC ابتدا باید با عبارت MVC آشنا شوید. MVC (مخفف عبارت Model View Controller) است که امروزه در اکثر برنامه‌ها و نرم‌افزارهای تحت وب پیاده‌سازی می‌شود. این الگو اولین بار در زبان برنامه‌نویسی Smalltalk استفاده شد و پس‌ازآن توسط زبان برنامه‌نویسی Java همه‌گیر شد و هم‌اکنون فریم ورک های زیادی با ساختار الگوی MVC ایجادشده‌اند.
دوره دوره جامع آموزش PHP MVC دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.9 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 242 ساعت و 56 دقیقه می‌باشد که در دانشجویار توسط رامین ابراهیمی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 755,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره دوره جامع آموزش PHP MVC را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های طراحی وب‌سایت سراسر اینترنت را در صفحه طراحی وب‌سایت در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

سجاد اسدی

حقیقتا در زمان خودش کامل و جامع و پیشرفته بود

taboo2023.mg

سلام پیشنیازهای این دوره رو لطف میکنید بفرمایید

emaddev

سلام ببخشید تمام سرفصل های بخش توضیحات دوره در اموزش پیاده سازی شده ؟

saeed.hanafi.ciw

واقعا عالی و کاملا جامع بود.ممنون استاد. دوستانی هم که اعتراض دارن احتمالا دنبال یه برنامه کامل هستن که کپی کنن و استفاده کنند ولی آموزش در محیط آزمایشگاهی طبیعتا شما باید خودتون مهارت ایجاد و ساخت پروژه رو از آموزش ها بدست بیارید و با روش خودتون کد نویسی کنید.

soheylakazemi

ممنون از شما دوست عزیز موفق باشید

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی