اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
دوره آموزش ساخت سیستم کیف پول در سایت‌های php
مسیر آموزشی

دوره آموزش ساخت سیستم کیف پول در سایت‌های php

67,100 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.1/5
وضعیت قیمت: 67,100 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :3 نظر3.1
  • آموزشگاه:دانشجویار3.9
  • مدرس:آرمان لقائی2.8
  • زمان:1 ساعت و 21 دقیقه
  • مدرک:دارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

دوره آموزش ساخت سیستم کیف پول در سایت‌های php شما در این آموزش با نحوه پیاده سازی یک سیستم قدرتمند و ایمن پرداخت هزینه محصولات توسط کیف پول را یاد خواهید گرفت و می‌توانید به راحتی در پروژه‌های که با زبان برنامه نویسی php و فریم ورک های این زبان توسعه داده‌اید مثل فریم ورک های لاراول و سیمفونی این سیستم را پیاده سازی کنید.  یکی از راه‌های ساده کردن […]
دوره دوره آموزش ساخت سیستم کیف پول در سایت‌های php دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.1 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 21 دقیقه می‌باشد که در دانشجویار توسط آرمان لقائی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک دارد و دوره مذکور 67,100 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره دوره آموزش ساخت سیستم کیف پول در سایت‌های php را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های ارز دیجیتال سراسر اینترنت را در صفحه ارز دیجیتال در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی