اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش ساخت فروشگاه اینترنتی مشابه دیجی کالا با PHP
مسیر آموزشی

آموزش ساخت فروشگاه اینترنتی مشابه دیجی کالا با PHP

442,800 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.9/5
وضعیت قیمت: 442,800 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

زبانی اسکریپتی که برای طراحی صفحات بک اند وب مورد استفاده قرار می گیرد. این زبان PHP نام دارد و یکی از محبوب ترین زبان های برنامه نویسی سمت سرور است که با استفاده از آن صفحات وب پویا و داینامیک طراحی می کنند. چناچه شما آشنایی مقدماتی با زبان php ندارید، ابتدا به شما توصیه می کنیم تا مقاله آشنایی با php قبل از شروع یادگیری را مطالعه نمایید و […]
دوره آموزش ساخت فروشگاه اینترنتی مشابه دیجی کالا با PHP دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.9 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 107 ساعت و 13 دقیقه می‌باشد که در دانشجویار توسط اشکان اسدپور مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک دارد و دوره مذکور 442,800 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش ساخت فروشگاه اینترنتی مشابه دیجی کالا با PHP را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های طراحی وب‌سایت سراسر اینترنت را در صفحه طراحی وب‌سایت در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی