اطلاعات دوره
دوره آموزش مقدماتی PHP و شی گرایی
مسیر آموزشی

دوره آموزش مقدماتی PHP و شی گرایی

69,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.6/5
وضعیت قیمت: 69,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

با دوره آموزش مقدماتی PHP و شی گرایی در خدمت شما دوستان عزیز هستیم. لازم به ذکر است که دوره ی جاری را با هدف شروع برنامه نویسی وب منتشر کرده ایم. مخاطبین دوره: علاقه مندان به برنامه نویسی علاقه مندان به بحث شی گرایی دانشجویان رشته کامپیوتر و… آنچه در این آموزش فرا می گیرید:  ملاک های انتخاب زبان برنامه نویسی ، بررسی http, client, server  نصب xampp بر روی […]
دوره دوره آموزش مقدماتی PHP و شی گرایی دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.6 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 9 ساعت و 24 دقیقه می‌باشد که در دانشجویار توسط عرفان اکبری منش مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 69,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره دوره آموزش مقدماتی PHP و شی گرایی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های زبان برنامه نویسی PHP سراسر اینترنت را در صفحه زبان برنامه نویسی PHP در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

khoshvaghti.javad

سلام ویدیو پنجم از 4 دقیقه و 15 ثانیه به بعد را پخش نمی کند.

soheylakazemi

سلام وقتتون بخیر چک کردم مشکلی نداشت .

khoshvaghti.javad

الان دوباره نگاه کردم هم تو پخش آنلاین از 4 دقیقه و 15 ثانیه به بعد پخش نمیشود و هم دانلود کردم فایل دانلود شده هم همین مشکل را دارد. شاید فقط برای اکانت من این مشکل به وجود آمده.

soheylakazemi

اگر میشه لطف کنید پلیرتون تغییر بدید

ali

عرض سلام و ادب. آموزش خوب هست و سطح خوبی هم داره فقط مشکلش اینه که مدرس خیلی سریع توضیح میده و همچنین خیلی سریع کد میزنه. اگه مدرس یکم سرعت تدریس رو پایین تر میاورد خیلی بهتر میشد.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی