اطلاعات دوره
آموزش ساخت کتابخانه jquery برای PHP
مسیر آموزشی

آموزش ساخت کتابخانه jquery برای PHP

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.1/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

به نام خدا با عرض سلام خدمت کاربران سایت دانشجویار در خدمت شما هستیم با آموزش ساخت کتابخانه jquery برای PHP در این آموزش برای نوشتن کدهای jquery به جای اینکه صفحه جاوا اسکریپت بسازیم در صفحه PHP کدنویسی jquery  را با شی گرایی زبان php مینویسیم. در فریم ورک های php این کتابخانه ساخته شده است. یعنی در یک مثال : <script> $(document).ready(function(e){  alert(“Page Loaded”);   }); </script> حال با php مینویسم و […]
دوره آموزش ساخت کتابخانه jquery برای PHP دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.1 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره نامشخص می‌باشد که در دانشجویار توسط امیررضا شکربیگی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش ساخت کتابخانه jquery برای PHP را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های طراحی وب‌سایت سراسر اینترنت را در صفحه طراحی وب‌سایت در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

Amirm2305

خیلی موضوع آموزش گنگ هست یعنی چی مگه JQuery برای فرانت نیست و PHP برای بکند؟چه ربطی به هم دارن؟

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی